Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

bajaczek

Jak zorbić OC procesora intel e8400=3ghz @ 4ghz?

Polecane posty

Tak jak w temacie. Proszę o fachową instrukcję krok po kroku, bo ja jestem zielony. Płytę mam Asusa p5q WS, więc powinno się OC udać. Mili koledzy, moja konfig. prezentuje sie tak: asus p5q ws, cooler scythe mugen 2, obudowa ta co jest w gamerach (coolermaster cm 690 bodajże tak sie zwie) 4gb ramu, zasilacz 600w OCZ modxsteram pro. No to wszystko z mojej strony. Resztę tego tematu oddaje w wasze ręce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... podkręcanie tego procka jest mało problemowe... ale, trzeba sobie postawic pytanie : "po co go kręcić?" - przeciez ten procek ma power, zbyt duzej roznicy nie odczujesz... ale jak chcesz.

Na początek powiem że, na boxowym chłodzeniu mozesz nie dać rady tyle wyciągnąć. spokojnie wyciągniesz 3,5 - 3,7 ale mozesz miec problem z 4,0 :)

a poza tym to J/W, co tam masz w bebechach ? ;>

Jak odpowiesz to zaczniemy zabawe :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sobie postawic pytanie : "po co go kręcić?"

To moze ja spróbuje odpowiedzieć ;) - Bo jest to teraz modne, cool, trendy, glamour, jeezy itp. Mozna się pochwalić na podwórku, szkole itp że się podkręciło. Niewazne, że się nie ma o tym wogóle pojecia, różnic się nie widzi - ale jest się wtedy kimś ;) Kiedyś (teraz też) starym/tańszym sprzętem próbowano dogonić nowy podkręcając. Teraz kręci sie dlatego, że wszyscy to robią i nie wypada tego nie robić :)

Zeby nie było, sam kręce :laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sobie postawic pytanie : "po co go kręcić?"