Skocz do zawartości
ruski1503

Niska wydajność w grach. Nowy sprzęt.

Polecane posty

Witam a więc posiadam taki problem. Kupiłem LS 19 i gdy ustawiam grafikę na maksymalną lub wysoką gra się przycina. 

Mój komputer: 
Grafika Geforce GTX 1050ti 4gb 
Procesor Intel Core i5 7400 3.00GHz 
Pamięć Ram 16 gb 
Dysk Twardy 1tera. 
Płyta główna msi h110m pro-d 
Zasilacz SilentiumPC Vero L2 600W 

Gdy sprawdzam podczas gry ilość FPS na wysokich wynosi ona 55-60fps. I czytana pamięć karty graficznej przez grę wynosi 2,4gb. 
Nie wiem z jakiego powodu gra się przycina. Będę wdzięczny za udzielenie pomocy :)



 

Edytowano przez ruski1503
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, 2real4game napisał:

Może zmniejsz detale? 1050ti i i5 7500 to nie jest zestaw pozwalający na grę na maksymalnych ustawieniach w nowych produkcjach. 
Poza tym tytuł tego tematu i jego treść trochę się ze sobą nie pokrywają oraz dość ciężko mi stwierdzić czym jest LS 19 i czy problem występuje w przypadku innych gier.

To są gry w które gram - Farming Simulator 19 , GTA V , World of Tanks. Dodam parę ss które robiłem podczas gry. I skoro karta ma 4gb a do gry najwięcej pobiera 2,5gb to raczej nie powinno się przycinać ? 

 

6962786100_1550693197.png

8994879100_1550764511.gif

1615799300_1550764511.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, 2real4game napisał:

Spróbuj zaktualizować sterowniki karty, zmniejszyć jakość cieniowania, wyłączyć v-sync, zmniejszyć antyaliasing, wyłączyć nakładkę Steam. Może coś z tego pomoże.

Tego Nvidia GeForece Experience to usunałem całkowicie bo patrzyłem tutaj na forum to nie polecają tego.

A powiesz mi takie coś ? Czemu gry nie pobierają całej karty graficznej zaledwie niecałe 3/4 karty. I dla czego się zacinają ? Po jakiej stronie leży wina ? Karta jest do wyrzucenia czy jak to ? Bo pamiętam, że jak zaczynałem grać w gta V to ono dobrze chodziło. A później z lekka się przycinało jak i inne gry. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.02.2019 o 10:50, ruski1503 napisał:

A powiesz mi takie coś ? Czemu gry nie pobierają całej karty graficznej zaledwie niecałe 3/4 karty. I dla czego się zacinają ?

Wydajność karty graficznej zależy od procesora graficznego oraz ilości jednostek cieniowania , renderowania, mapowania tekstur oraz strumieni procesowych. Pamięć karty graficzne służy do przetrzymywania tekstur oraz przygotowania obrazu do wyświetlenia czyli nakładania się klatek. Natomiast taktowanie pamięci odpowiada za szybką wymianę tekstur oraz ich przetwarzanie potrzebne przy wyświetlaniu. Szyna pamięci odpowiada za przepływem informacji między GPU a VRAM

Edytowano przez cali
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...