Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Pawello12

Tani router ADSL

Polecane posty

Poszukuję taniego (jak najtańszego) routera do Orange Freedom 1Mbps. Nie jestem wymagającym użytkownikiem - router nie musi mieć nie wiadomo ile opcji. Ważne, aby dało się do niego podłączyć 1 komputer przez kabel i można było też podłączyć się pod wifi. I jeszcze mam pytanie: czy do zintegrowanej karty sieciowej można podłączyć router do gniazdka Ethernet? Jestem w tym kompletnie zielony. Proszę o pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy do zintegrowanej karty sieciowej można podłączyć router do gniazdka Ethernet? Jestem w tym kompletnie zielony. Proszę o pomoc.

Da się, jak najbardziej, sam tak mam.

Ja używam NETGEAR'a i nie mam z nim problemów. Dokładnego modelu nie pamiętam, ale firma dość porządna i niedrogi sprzęt. A sam router ciekawie się prezentuje - nie, jak te kanciaste skrzyneczki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem wyżej wymieniony przeze mnie router TP-Linka i mogę stuprocentowo polecić!

Gdybym od razu w pudełku znalazł instrukcję PL to instalacja trwała by maksymalnie 15 min, a tak męczyłem się ciutkę z angielską 40 min - dopiero w polskiej wersji były podane dokładne wartości ustawień dla konkretnych dostawców internetu. Zasięg sieci WLAN poraża :smile: Mury w moim domu to solidne grube ściany, a nawet w całym ogrodzie! mam dobry zasięg - a ja zastanawiałem się nad dodatkową anteną dla samego domu... Standardy szyfrowania zadowalają. Za tą cenę nie zastanawiać się i tylko brać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam prośbę o pomoc w doborze routera do domu. Zaznaczam, że niezbyt się na tym znam i jeżeli napiszę jakąś "herezję" to proszę, wybaczcie.