Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Frashoot

Rozwiązany: AVG connection failed

Polecane posty

Gość Frashoot

Gdy próbuję pobrać aktualizację wyskakuje błąd "Connection Failed". Reinstal nie pomógł. Wcześniej miałem problemy z avastem (też aktualizacje).

Wersja 8.0 Free.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Frashoot

Oczywiście na początku sprawdziłem ustawienia sieci (w tym firewalla). Nie pomogło również bezpośrednie uruchomienie aktualizacji (plik avgupd czy jakoś tak).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek proponuję zaktualizować program antywirusowy standardowo - dostępna jest w internecie wersja 8.5 AVG FREE z której korzystam. Potem sprawdź ustawienia zapory systemu Windows, czy przypadkiem nie zablokowała Ci aktualizacji antywirusa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Frashoot

Dział można uznać za zamknięty, gdyż przerzuciłem się na ArcaVira 2009 (do czasu gdy skończy mi się darmowa licencja :)).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Frashoot

Problem wrócił, na domiar złego inne antywirusy odmówiły mi posłuszeństwa i przyłączyły się do AVG (czytaj: nie pobierają aktualizacji). Raz wyskakuje : "Akcess is forbidden by the serwer", a raz "Connection Failed" (częściej to drugie). FireWall sprawdzony, sieć LAN zresetowana, nawet ręczne uruchamianie aktualizacji (avgupd.exe) nie pomaga.

Jakieś pomysły?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używasz AVG Free? Wersje darmowe mają to do siebie, że aktualizacje czasami ciężko ściągnąć gdyż są one umieszczone na oddzielnym serwerze niż te dostępne dla płatnych użytkowników. Pewnie jest spore obciążenie i serwer odrzuca połączenia. Jak długo już nie możesz aktualizacji pobierać?

EDIT:

Spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe np. CCleanerem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Frashoot

Serwer obciążony? Nie, to nie to, bo aktualizacji pobierać nie mogę już chyba z eee... Dłużej niż miesiąc (patrz data pierwszego posta).

Windows był reinstalowany całkiem niedawno, więc potrzeby czyszczenia plików tymczasowych chyba niema ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie czyszcze co dwa tygodnie i po każdej [de]instalacji. Naprawdę warto, po Windows sporo śmiecia zbiera. Co prawda nie wiem, w czym to miałby pomoc w Twoim przypadku, ale czyszczenie nie zaszkodzić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Frashoot

Temat można (ponownie :)) uznać za zamknięty gdyż, problem rozwiązałem.

Na oficjalnej stronie AVG, w dziale FAQ, jest napisane, że w przypadku odrzucenia połączenia z serwerem, trzeba pobrać program "rmagent_en", przeskanować i zrestartować komputer. AVG działa, niestety nie wiem (i nie chce wiedzieć, przynajmniej do czasu gdy AVG działa) czy inne antywirusy, też chodzą.

Żeby się upewnić czy wszystko będzie w porządku, dodatkowo zaktualizowałem wersję 8.0 do 8.5.

Odpowiadając na pozostałe pytania :

1 @Converse Z Avastem też mam ten problem (na szczęście już miałem :)), identyczny, co dziwne Avira działa (działała) dobrze.

2 @Gofer Windows lubi "chomikować" stare pliki, to fakt. Staram się czyścić go regularnie (Odkurzacz itp.)

3 @Sevard Nie kumam pytania. :) Na oficjalną stronę producenta, oczywiście, mogę wejść. Skan ComboFix-a już niepotrzebny (dzięki Bogu:))

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...