Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

L85A1

EMULATOR - Dragon ball Z Budokai 2 na PCSX2

Polecane posty

Witam, mam problem mianowicie PS2 mi sie powaznie popsulo i nie wiem kiedy je odzyskam, zainstalowalem na dysku PCSX2 zeby moc sobie pograc w DBZ Budokai 2 (oryginal), ale mam stary sprzęt - Procek 3200mhz 1 rdzen:/, 1 gb DDR, karta geforce 7600 GS, no więc pobrałem pare pluginów, odpaliłem gre ale strasznie scinalo przy samych walkach- okolo 15 FPSów + skaczący ekran, paski etc. Jakby ktos mogl mi pomoc tak skonfigurować PCSX2 i podać jakie mam pobrać pluginy itp żeby gra działała jak najpłynniej, może być kosztem grafiki (nawet dobrze by było) to byłbym wdzieczny. Nie znam się na tym, nie wiem jak co skonfigurować, dlatego prosze o pomoc

Mam oryginalna gre, i posiadam konsole (chociaz aktualnie popsuta) wiec jest to jak najbardziej legalne.

Zalozylem juz tak sam temat ale zostal przez kogos skasowany, mozna wiedziec dlaczego?

Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc

// Bo umieściłeś go w złym dziale. Teraz jest dobrze. - Kagex //

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, jak nikt nie wie/nie chce pomóc to chociaż podajcie link do forum gdzie mi pomogą (chyba ze to sie kloci z regulaminem), zależy mi na tym, praktycznie w nic nie gram a Dragon Balla kupilem dosc niedawno, spodobal mi sie i gralem nawet dosc czesto ale oczywiscie jak na ironie szlag trafił konsole...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chryste, szukaj sobie sam. A, wydaję mi się, że nigdy ci nic płynnie nie będzie chodziło, bo twój komputer jest najzwyczajniej stary, i zawsze będą problemy z klatkami. Na twoim miejscu zbierał bym pieniądze na naprawę PS2

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach