Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sebik

Urządzenie wielofunkcyjne do 1000zł o niskich kosztach eksploatacji

Polecane posty

Chciałbym bardzo prosić o poradę w kwestii zakupienia drukarki na komunię dla chłopca,który będzie jej używał do drukowania i zdjęć i jakichś tam prac i pewnie Hannah Monntann czy jak to tam;kwestii,w której jestem laikiem,a jako tako znający się na sprzęcie komputerowym-zostałem poproszony o pomoc w zakupie tejże drukarki i odpowiedź mam mieć do wtorku-a stracić reputacji(boże drogi)"komputerowca" rodzinnego nie chcę za bardzo ;P.

Jako takie wymogi:

-w miarę tania do exploatacji("odbiorcy" rodzice mają niski budżet jak na utrzymanie jakiegoś wymagającego "kombajnu"),

-do tysiąca PLNów,

Chyba tyle,bo nawet w tej dziurze(Białystok ;P ) idzie jakoś zamówić sprzęt w firmach komputerowych.

Serio,serio-sprzęt dla małolata i jego laików starszych,który starczy na jakieś 5-10 lat(nie wiem jakie są standardy) i nie będzie kosztował kroci w exploatacji.

Post wydzieliłem do osobnego tematu. Proszę zapoznać się z zasadami forum.

Nawiasem mówiąc, coś bym powiedział nt. prezentów komunijnych za 1000zł, ale to jest temat na rozmowę w wątku Filozofia II, poza tym to nie moja sprawa...

[wies.niak]

A to nie ja płacę za to-w życiu tysiąca bym nie dał za drukarkę ;P Młodemu chrzestna chce kupić,bo jej syn od rodziców chłopca,któremu ma być drukarka zakupiona,dostał wieżę za około 700-900zł i oni nie chcą być gorsi.

Poza tym pewnie wiem co byś powiedział na ten temat(i zapewne bym się zgodził).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako takie wymogi:

-w miarę tania do exploatacji("odbiorcy" rodzice mają niski budżet jak na utrzymanie jakiegoś wymagającego "kombajnu"),

-do tysiąca PLNów,

Chyba tyle,bo nawet w tej dziurze(Białystok ;P ) idzie jakoś zamówić sprzęt w firmach komputerowych.

Brother

Zresztą masz do porównania: