Skocz do zawartości

Polecane posty

heavyrainqt1.th.png

HEAVY RAIN

Wow, tak można powiedzieć o zapowiadającej się grze na PS3, która może być przełomem w rozgrywce komputerowej. Każdy udostępniony nowy materiał powodował, przynajmniej u mnie opad szczeny a boję się co jeszcze zaserwują nam programiści... Fahrenhait rewolucją nie był, ale był to bardzo poważny krok w rozwoju klimatu gier, który powodował, że gracz chłonął wirtualny świat jak prawdziwy. Sądzę, że Heavy Rain, kiedy wyjdzie - będzie przełomem, będzie hitem i będzie piękne [w końcu PS3 ;P] biggrin_prosty.gif

HEAVY RAIN - TECH DEMO [E3 '06]

HEAVY RAIN - GCC '08

Miodzio biggrin_prosty.gif A co wy sądzicie o tej grze? smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ale na tych filmikach niewidać nic ciekawego, jakaś próba zrobienia chyba ambitnej gry. Sorki ale jak w grze widzę intro dłuższe niż 1 minute to je przęłaxczam, a ten pierwszy filmik to chyba intro... ambitny projekt jest to zapewne. Ambitne tez mialo być Spore, a co z tego wyszło wiadomo :/

A w ogole co to jest? przygodówka?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ale na tych filmikach niewidać nic ciekawego, jakaś próba zrobienia chyba ambitnej gry. Sorki ale jak w grze widzę intro dłuższe niż 1 minute to je przęłaxczam, a ten pierwszy filmik to chyba intro...

Eh, przeczytałeś pierwszy post? Wiesz co to znaczy tech demo? Pierwszy link to był tylko i wyłącznie pokaz technologii silnika, na którym będzie "zbudowana" gra. I NIE jest to intro, prawdopodobnie sądząc po dotychczasowej polityce marketingowej intro pozostanie tajemnicą do czasu premiery chociaż oczywiście mogę się mylić. To są moje przypuszczenia. A drugi link to trailer z pokazówki dema poziomu, który i tak w pełnej wersji się nie znajdzie. Dali go po to aby nie zdradzić nic z fabuły. Got it? :)

Czytałem zapowiedzi w N+ i jest ciekawie. Podobno ma być patent, że nawet jeśli główna postać zginie będzie grać się dalej inną personą... nie powiem, patent ciekawy, ale pożyjemy, zobaczymy jak to zrealizują :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

respawn? to już było

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie xP Kontynuowanie historii zupełnie inną osobą bez wskrzeszania tamtej, wczytywania save albo innych cyrków. Facet robiący scenariusz do tej gry to David Cage a w każdym razie ma pieczę nad produkcją więc bym się nie martwił. Jego i studia Quntic Dream poprzednie tytuły to Omikron: The Nomad Soul & Fahrenheit a to drugie jest mi znane bardzo dobrze ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście, że pierwsze materiały to opad szczeny, a kolejne to juz nic zachwycającego? Nowe screeny nie powalają.

O grze tak naprawde mało wiemy, widzieliśmy tylko bodajże trochę gameplaya, level, który nie znajdzie się w w finalnej wersji. Dobrze to wygląda, ale nie blyszczy juz tak jak wcześniej.

Pozyjemy, zobaczymy, mimo wszystko oczywiście licze na b. dobra grę, bez przesadnej rewelacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Newsy starsze i nowsze:

http://archiwum.polygamia.pl/tag/heavy-rain

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95390,6101...onalnym___.html

http://archiwum.polygamia.pl/gc08-pierwsze...enia-heavy-rain

Mówią jednocześnie sporo i nic. Kilka nowych obrazków wygląda świetnie. Wywiad z Caga'em, ojcem HR, nadal nie daje cienia o fabule czyli z tym o co biega nadal nic nie za bardzo wiadomo. Jak dla mnie - to tylko zaostrza apetyt na spotkanie z pełną wersją ;] , która - miejmy nadzieję - za długo nie karze na siebie czekać ;D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełną wersją któa zapewne będzie zwykłą przygodówką... sorry ale te zapowiedzi świadczą tylko tyle że ludzie od PR się bardzo starali, aby wszyscy myśleli że to gra ma być przełomem.. bo nic z nich nie wynika.

A to ma być kolejna gra "genialnego" twórcy... jak zobaczyłem SPore to już nie wierze w takie bajki sorry !

Edytowano przez tomwac
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełną wersją któa zapewne będzie zwykłą przygodówką...
Spore a Heavy Rain to inne gatunki. I dlatego, że dla kogoś ten pierwszy tytuł był wpadką to wcale nie oznacza, że drugi będzie kiepski. Dla mnie, wręcz przeciwnie :) Wzrost entuzjazmu powodują u mnie, nie panowie z PR, a David Cage czyli sam ojciec gry w swoich wywiadach i wypowiedziach (np. najlepiej grać bez savów, ale zachować ciągłość historii i konsekwencje czynów, dobre nie? ;P). Oczekuję po tym tytule takiego przełomu jak Fahrenheit - nowatorskiego ukazania historii. Wadą tam było jedynie przekombinowanie z zręcznościowymi elementami oraz spadek klimatu gdzieś w połowie gry. Jeśli tego ustrzegą się twórcy "ciężkiego deszczu" to będę zachwycony ;)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak a co powiesz na autoassault i nie dawno zamkniety tabula rasa?

moze to nie branza konsolowa ale idealny przyklad zbytniej nowatorskosci

byly to gry tego samego autora i jak widac ludzie nie lubia innowacyjnosci (zbytniej! nie malymi kroczkami :)[tutaj mozna wtracic gre dowII, na poczatku napalilem sie, pogralem w bete i juz wiem ze nie kupie])

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak a co powiesz na autoassault i nie dawno zamkniety tabula rasa?
Hm, ja bym powiedział, że to kryzys gospodarczy :tongue:

A na serio - innowacje, to co powiesz na Okami? W kwestii grafiki oczywiście innowacyjne :) Poza tym gra jest robiona na konsole a sądzę, że źle nie zostanie przyjęta. Ale to tylko moje przypuszczenia...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do "Rzęsistego Deszczu" to widać po trailerze, że ta gra czerpać będzie z Fahrenheit-a, co mnie osobiście cieszy, ponieważ mnie ta gra strasznie wciąga. Liczę tylko na to, że rozbudzone nadzieje fanów nie zderzą się z murem zawodu spowodowanego "zwykłością" tej gry. Na wielką rewolucję nie liczę, lecz jakieś innowacyjne rozwiązania byłyby miło widziane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tej grze wiemy niewiele, jednak to co wiemy już łamie schematy dotychczasowej sztampy gameplayu.

Ale zacznijmy od rzeczy prostych, takich jak... poruszanie się postaci. Mamy widok z trzeciej osoby. Klasyka, co nie? W większości gier TPP kamerą możemy obracać tak jak to się nam wiekuiście podoba. Tutaj jednak, by spojrzeć w bok, trzeba "przekręcić" głowę naszej postaci!

Zaraz ktoś powie, że tak jest w każdym FPS-ie. Ale czy w jakimkolwiek FPS-ie można jednocześnie patrzeć w bok, a iść przed siebie? Tak, właśnie tak, w Heavy Rain oddzielnie sterujemy głową i ciałem. Ktoś zasugeruje, że będzie to przekombinowane.

Z tym jednak wiąże się kolejna rewolucyjka: Zupełnie nowatorskie sterowanie postacią: wychylając gałkę w przód, nie spowodujemy, że postać ruszy naprzód. Teraz służy do tego spust R2, którym dzięki ogromnej czułości kontrolujemy szybkość ruchów naszej postaci.

Jak już wspomniałem, oddzielnie sterujemy głową (gałką prawą) a oddzielnie ciałem (lewą gałką). I dalej, sterowanie ciałem nie odnosi się tylko do kierowania krokami. Gałkami będziemy kontrolowali teraz wszystkie czynności, wcześnie obsługiwane tylko jednym przyciskiem akcji, takie jak otwieranie drzwi, skrzynek pocztowych czy przewracanie przedmiotów.

Ktoś się zapyta: po co to? A po to, by kontrolować szybkość np. otwierania drzwi. A co w tym takiego ciekawego? A to, że gwałtownie wychylając gałkę, np. trzaśniemy drzwiami, co przykuje uwagę przeciwnika, który za raz przybiegnie z zamiarem mordu. Natomiast lekko wychylając gałkę, ujrzymu jak bohater/ka wolno i cicho stara się zamknąć drzwi... Nagle jednak pojawia się drab. Puszczamy więc gwałtowanie gałkę, a bohater/ka zamiera w pół ruchu, muzyka cichnie, słyszymy własne bicie serca... Drab odchodzi nie zauwazając niczego podejrzanego. My natomiast z ulgą popychamy gałkę do przodu by dokonczyć czynność.

I to nie są już obietnice, to widzieliśmy w pokazie na własne oczy.

A to tylko innowacje w kwesti poruszania się postaci.

Edytowano przez Mr. Blue
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się bardzo dobrze, wszakże stoją za nią twórcy Fahrenheita :happy:

Mam nadzieję, że plotki o przesunięciu premiery na kolejny rok są nieprawdziwe...

Ostatni gameplay, gdy widzimy bohaterkę tańczącą w klubie nie jest już tak rewelacyjny jak poprzednie filmiki ale i tak zapowiada się ciekawie. I tak w grze najważniejsza będzie fabuła i poczucie filmowości;]

Sposób sterowania obydwoma gałkami wydaje się ciekawy, zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzieliście już może pewnego news'a? :happy:

10 minut Heavy Rain, które trzeba zobaczyć

Jeśli nie chcecie znać nawet szczątka fabuły i choćby jednego poziomu gdzie rozgrywa się gra to nie oglądajcie, ale resztę serdecznie zapraszam :happy: Powiem tak - jestem totalnie zmiażdżony, będzie to kolejny must have dla posiadaczy PS3. Już sam ekran ładowania (

twarz Madison, ciekawe czy padem steruje się mimiką twarzy

) a potem właściwa akcja :smile: Coś pięknego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie zdradzają zbyt wiele informacji o samej fabule. Ja filmiki wszelkie pomijam, nie chcę psuć zabawy, czy tworzyć niepotrzebnych wymagań. Przyjemność będzie większa, zwłaszcza, że konsolę posiadam, a na tytuł czekam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W empiku to zdecydowanie nie będzie to samo. Ta gra ocieka innowacyjnością, i zdecydowanie najlepsza w odbiorze będzie w domowym zaciszu, z padem w ręku. Skupić się na rozgrywce. A w empiku, gdzie zaraz pewnie otoczą Cię dzieci z podstawówki, o to będzie trudno. O ile w ogóle dadzą tam do pogrania tytuł o stosunkowo niskiej szansie na sukces komercyjny (co innego artystyczny :) ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś jest ciekaw to na www.gametrailers.com było ostatnio kilka filmów przedstawiających jak można jedną scenę rozegrać na bodajże 5 czy 6 sposobów... w sumie efekt końcowy nie był bardzo zróżnicowany ale to i tak fajnie wygląda i zapowiada się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: czy istnieje jakaś szansa na to, że kiedykolwiek wydadzą to na XB albo pc, czy jest to kompletny exclusive? Bo jeśli to drugie, to niezła paranoja...
Czemu paranoja? :-] Wiele świetnych tytułów na PS3 nie ma żadnej szansy na konwersję począwszy od Uncharted II po God of War III na Heavy Rain kończąc. Taka jest polityka Sony a tak smakowicie zapowiadający się tytuł Cage'a może trochę polepszy sprzedaż PS3 :happy:
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...