Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Randap

Lagi w grze

Polecane posty

Witam.

Mam ostatnio problem z dużymi "lagami" w grze online. I próbuje ustalić czy to jest wina mojego komputera, dostawcy internety czy po prostu serwera gry. 

Pisałem już do dostawcy internetu i dostałem taką odpowiedź (screeny przesłane dostawcy w załączeniu + dodatkowy test innym programem w pliku txt:

Pana zrzuty ekranu  udowodniły iż łącze działa prawidłowo tzn.

Jeżeli testuje Pan www.google.com to nie ma Pan żadnych strat  

to samo dotyczy hosta 208.95.186.86  strata na poziomie 0,1% 

To że są straty do hosta 94.232.220.253 na poziomie 80%  to jest rzeczą normalną.

Jest to nasz router BGP który ma za zadanie routować ruch internetowy IP TCP/UDP

Nie jest jego zadaniem odpowiadać na zapytania ICMP!!!!  

Dlatego też odpowiedzi na wszelkie pakiety do tego routera są ograniczone administracyjnie do 512kbit/s na wszystkich interfejsach aby nie powodować dodatkowego obciążenia karty supervisora routera oraz aby chronić naszą sieć przed atakami typu DDoS wymierzonymi w ten router. Stąd po przekroczeniu tej wartości  funkcja Control Plane tegoż routera powoduje iż pakiety te są dropowane.

Nie ma to żadnego wpływu na jakość usług!

I teraz mam pytanie czy im wierzyć ze takie straty pakietów to norma czy po prostu robią  mnie w konia. Serwer gry jest jakby nie patrzeć na wschodzie USA ale z testów wychodzi ping na poziomie niecałych 120ms. I to by mi w ogóle  nie przeszkadzało, ale problem w tym że kiedy gram to czuje opóźnienia rzędu 1-1,5s. Support gry też twierdzi, że po ich stronie nie ma problemów z połączeniem. Sterowniki staram się aktualizować w miarę często, samą grę próbowałem instalować ponownie na 2 dyskach HDD i SSD, w samym luncherze jest opcja zmiany serwera proxy ale na każdym są identyczne problemy. 

Trochę info o moim komputerze i internecie:

Internet mam światłowodowy(do samego routera) 60/60 Mb
Ruter: DASAN H64OGW
System: Win7 Ultimate
Płyta główna: Gigabyte GA-B150M-D3H, B150, DDR4, SATA3, USB 3.0, mATX
Procesor: Intel Core i5-6500, 3.2GHz, 6MB, BOX (BX80662I56500)
Pamięć RAM: Corsair Vengeance LPX, DDR4, 8GB, 2133MHz CMK8GX4M2A2133C13R (CMK8GX4M2A2133C13R)
Karta graficzna: Gigabyte Radeon R9 380X 4GB GDDR5 (256 bit) 2x DVI, HDMI, DP, BOX (GV-R938XG1 GAMING-4GD)
Zasilacz: Zasilacz SilentiumPC Vero L1 500W (VL1-500) 
Dysk: Dysk SSD Kingston V300 120GB SATA3 (SV300S37A/120G)

 

Z góry dziękuję za pomoc.

rt.txt

ping.jpg

ping2.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynika z tego że dostawca sieci opisuje że nie możesz sprawdzić ping ile on rzeczywiście wynosi ręcznie a odczyt routera został ograniczony administracyjnie na zapytania do 512kbit/s. ICMP jest dla serwisu a IP TCP/UDP nie ma ograniczeń 60/60 Mb.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...