Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Deedra

Nagły problem z grą Wiedźmin i chyba kartą graficzną :(

Polecane posty

Hej, 

Zanim zacznę całkowicie panikować postanowiłam, że najpierw napiszę tutaj. Sama niestety nie znam się na sprzęcie, również nie mam kogo poprosić o pomoc na żywo (za wyjątkiem serwisów komputerowych). 

Wszystko wydarzyło się dzisiaj około godziny 17 30. Grałam oczywiście w tytułowego Wiedźmina (pierwsza część). Od samego początku ustawiłam na najwyższą jakość grafikę, no i na tych ustawieniach dodarłam do aktu drugiego. Dopiero tam zaczął się problem. Zaczepiłam Zoltana by zagrał ze mną w kości (akurat przechodził po ulicy w stronę karczmy), tak więc cała gra miała odbyć się akurat na "dworze".

Niestety gra wyłączyła się, ekran zrobił się czarny i pojawił się na nim znany mi już obraz (mam pecha do kart graficznych i pamiętam, że przy starej karcie miałam tą samą informację). Komputer nie chciał ani ruszyć dalej tzw. by pojawił się pasek startu, ani nie było jak go wyłączyć. Ponowny reset uruchomił go już normalnie, ale od tego czasu nie mogę grać w kości kiedy gra ma się rozgrywać akurat na tym nieszczęsnym dworze. 

Sprawdzałam, mogę grać w karczmach, ale w chwili kiedy gra ma się odbyć w scenerii w której po raz pierwszy wystąpił błąd, to mnie po prostu wywala. 

Podczas wyłączania pojawia się albo ten znany mi czarny ekran (następnym razem mogę zrobić zdjęcie i dodać), pojawia mi się czasami żółty ekran z informacją o rozdzielczości np. 1980x1080 itp. lub po prostu pojawia się napis, że gra przestała działać.

Przepraszam za mało profesjonalny opis, w sumie nie wiem czy z niego coś wywnioskujecie. Po prostu zastanawiam się czy jest coś co mogłabym zrobić, zamiast od razu zanosić komputer do naprawy (najbardziej szkoda mi stanu gry :((()

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników