CieplyKG Napisano Lipiec 30, 2017 Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2017 Problem jak w temacie, dostaję informacje z Intel Rapid, że wolumin jest uszkodzony, załączam zrzut. Jak mogę sprawdzić o co chodzi?Dodatkowo od czasu gdy pobrałem, zainstalowałem i zacząłem grać w Wiedźmina 3 wywala blue screen z DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (iaStorA.sys), po odinstalowaniu INTEL 100 series wraz z oprogramowaniem z menedżera urządzeń oraz wyłączenia windows update problem znika, tzn. nie ma bluescreenów ale dalej mam informację z INTEL, że wolumin jest uszkodzony. Próbowałem sprawdzić o co chodzi programem CrystalDiskInfo ale on wykrywa tylko twardziela HGST. Co powinienem zrobić ? Laptopa jeszcze na gwarancji, więc mogę go jeszcze wysłać Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...