utd120 Napisano Lipiec 22, 2017 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2017 Mam problem z Internetem. Mam Neostradę. Problem polega na tym, że zrywa mi połączenie wi-fi. Tzn, połączenie jest, full zasięg, ale jak wezmę test prędkości to pokazuje 0,01 Mb/s albo w ogóle nie pokazuje downloadu. Gdyby tak było cały czas to bym uznał, że ikona która pokazuje zasięg ma jakiś błąd i jestem za daleko od routera, ale jak podejdę metr bliżej to jest ok i jak wrócę na miejsce to też jest ok, czasem już na dłużej, a czasem tak co chwilę. Czy to wina routera czy systemu (Win10)? Czy może jeszcze coś innego... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
utd120 Napisano Październik 4, 2017 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2017 Chciałem podbić temat bo problem nadal istnieje i jest denerwujący. Zgłaszałem problem do Orange, przyjechał nawet technik, ale stwierdził tylko, że na jego testach jest wszystko ok. Nie umiał wyjaśnić w czym leży problem. Prawdopodobnie problem dotyczy tylko jednego komputera, chociaż ciężko to stwierdzić bo raz prędkość jest 0, a za sekundę jest taka jak powinna być. Problem jest też z pingami które szaleją tak samo jak prędkość. EDIT Dziś na wifi prędkość bliska zeru albo maksymalnie na najniższym progu, a na kablu prędkość maksymalna. Pewnie coś z modemem tylko czy da się to jakoś naprawić bez wymiany modemu? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...