Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Chromu

Wysyłanie karty graficznej za granice w ramach gwarancji

Polecane posty

Witam .  Mam taki problem muszę wysłać kartę EVGA Gtx 760  do serwisu. Najbliższy  podmiot obsługujący tzw gwarancję rozszerzoną znajduje się na terenie Niemiec.
I stąd kilka moich pytań.
Podejrzewam ,że przydatny będzie skan paragonu , numer seryjny karty i gwarancji i właśnie ?
Co jeszcze? Niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem i nie mam pojęcia jak  się za to zabrać, kiedy już otrzymam odpowiedź od przedstawiciela Producenta na  Europę.
Ktoś może robił coś  podobnego?
Z góry dzięki za wszelkie porady.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien wystarczyć sam skan paragonu. Resztę najpewniej odnajdą w swoim systemie. Najlepiej spytaj się EVGI czego oczekują. To jest akurat firma z dosyć rozsądnym serwisem, więc raczej nie powinni robić problemów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wysłałem maila. w  w piątek ta awaria miała miejsce, co pewnie wydłuży jeszcze trochę czas oczekiwania na odpowiedź. Będę informował o postępach.

Mój aktualny status reklamacji to , fakturę załączyłem im już wcześniej teraz pewnie ok 14 dni czekania. No może koło końca marca coś sie wyjaśni bo zgłoszenie przyjęli 14 marca.

RMA ID: 512210

RMA Number:  Pending Approval

RMA Received:  Pending

Shipping Status:  Pending

Cross Ship: Pending Collateral

Shipping Out Option Selected: Ground

Part Number Out: Pending

Next Step: Awaiting Approval

Czy ktoś może spotkał się z pojęciem Collateral Charges? Nie mam  pojęcia co to a strona płatności w EVGA jest nieaktywna .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...