Chromu Napisano Marzec 10, 2017 Zgłoś Share Napisano Marzec 10, 2017 Witam . Mam taki problem muszę wysłać kartę EVGA Gtx 760 do serwisu. Najbliższy podmiot obsługujący tzw gwarancję rozszerzoną znajduje się na terenie Niemiec. I stąd kilka moich pytań. Podejrzewam ,że przydatny będzie skan paragonu , numer seryjny karty i gwarancji i właśnie ? Co jeszcze? Niestety nigdy czegoś takiego nie robiłem i nie mam pojęcia jak się za to zabrać, kiedy już otrzymam odpowiedź od przedstawiciela Producenta na Europę. Ktoś może robił coś podobnego? Z góry dzięki za wszelkie porady. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Marzec 11, 2017 Zgłoś Share Napisano Marzec 11, 2017 Powinien wystarczyć sam skan paragonu. Resztę najpewniej odnajdą w swoim systemie. Najlepiej spytaj się EVGI czego oczekują. To jest akurat firma z dosyć rozsądnym serwisem, więc raczej nie powinni robić problemów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chromu Napisano Marzec 13, 2017 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 13, 2017 Tak, wysłałem maila. w w piątek ta awaria miała miejsce, co pewnie wydłuży jeszcze trochę czas oczekiwania na odpowiedź. Będę informował o postępach. Mój aktualny status reklamacji to , fakturę załączyłem im już wcześniej teraz pewnie ok 14 dni czekania. No może koło końca marca coś sie wyjaśni bo zgłoszenie przyjęli 14 marca. RMA ID: 512210 RMA Number: Pending Approval RMA Received: Pending Shipping Status: Pending Cross Ship: Pending Collateral Shipping Out Option Selected: Ground Part Number Out: Pending Next Step: Awaiting Approval Czy ktoś może spotkał się z pojęciem Collateral Charges? Nie mam pojęcia co to a strona płatności w EVGA jest nieaktywna . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...