Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

rychu212

Przerywane połączenie z routerem

Polecane posty

Korzystam z routera TP-LINK TL-MR3420 v2, pracującym na najnowszej wersji oprogramowania.
I mam pewien problem - co jakiś czas połączony z komputerem (zarówno przez kabel jak i przez wifi za pomocą zewnętrznej karty sieciowej TP-Link TL-WN722N) to połączenie tak jakby się zawiesza. Nie jest zerwane, wyświetla się jako połączone, ale ani do ustawień routera nie da się wejść ani żadnych stron otworzyć. Przy włączonej konsoli z pingiem czasem pojawia się, że "ping request time out", ALE CZASEM PING SOBIE IDZIE DALEJ W NAJLEPSZE a nic poza tym nie działa. Co to wartości tego pingu mierzonego na adres routera - różnie. Zwykle jest to 1ms, ale czasem zaczyna wariować i wynosi on 50-150ms, samo wraca do normy po paru-parunastu minutach. Co dziwne NA INNYCH URZĄDZENIACH DZIAŁA DOBRZE, nic nie zrywa, pingi zwykle 1ms, czasem jednorazowo podskoczy (to zależy od zakłóceń sygnału, użycia internetu na danym urządzeniu itp, nie powinno raczej budzić zastrzeżeń) ale nie ma takich cyrków jak na komputer. Laptop który stoi przy komputerze nie ma problemów a komputer w tym samym momencie ma. Nie ma żadnej zasady, czasem przez dłuższy czas jest okej, czasem prawie cały czas. Używając przeglądarki zauważyłem też, że czasem zanim coś się zacznie ładować potrzebuje sekundy czy dwóch.

Ale jak już się zawiesi to różnie. Jeżeli pojawia się "request time out" to wraca po paru-parunastu sekundach, jeżeli nie to potrafi trwać i kilka minut. Ale pomaga... zresetowanie w menedżerze urządzeń karty sieciowej (jeżli jest przez kabel to tej wbudowanej w płytę główną, jeżeli na wifi to tej zewnętrznej), po jej ponownym włączeniu wszystko wraca do normy.

Nie mam pojęcia o co chodzi, próbowałem już wiele rozwiązań, żadne nie pomogło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...