RingStar Napisano Styczeń 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2017 Jak w tytule. Kupiłem sobie jakiś czas temu Płytę Główną: MSI Mortar B150M, Procesor Intel Core i5-7600, 3.5GHz, 6MB, BOX (BX80677I57600), Pamięć HyperX Fury DDR4, 2x8GB, 2133MHz, CL14 (HX421C14FB2K2/16) oraz Zasilacz Corsair VS Series 550W 80PLUS 120mm FAN CP-9020097-EU. Karty Graficznej oraz Dysku Twardego póki co brak(Choć były testowane). Otóż, jaki mam problem? Wszystko należycie podłączone, ale nie ma obrazu na monitorze. Wiatraki działają, nie ma sygnałów dźwiękowych. Wszystkie diody co nie mają się święcić nie świecą się, niby pokazująć iż CPU i RAM działają poprawnie. Próbowałem z różnymi monitorami/kablami. Próbował zamiast zintegrowanej karty graficznej użyć dwóch innych. Resetowałem BIOS, używałem różnych gniazd na RAM. Nadal nie działa. Dodam, że w sumie składałem dwa komputery z takim samym sprzętem, efekt w obydwu identyczny. Jestem na etapie, że nie mam pojęcia co zrobić. Miałem na dniach zamawiać kartę graficzną, ale nie wiem czy jest sens jak na razie nic nie działa i nie wiadomo z jakiego powodu. Szukałem po internecie różnych rozwiązań, nic co sugerowano nie działało w moim przypadku. Będę zatem wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Styczeń 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2017 Jesteś pewien, że na płycie jest wgrany nowy BIOS, dodający obsługę Kaby Lake? Jeżeli nie, to trzeba by go wgrać, a tego bez procesora poprzedniej generacji sam nie zrobisz... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RingStar Napisano Styczeń 29, 2017 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2017 Nie mogę uznać siebie za laika jeśli chodzi o sprzęt... Ale nie mam pojęcia. Napiszę zatem do miejsca gdzie kupiłem płytę główną z zapytaniem, może mi odpowiedzą. Dziękuję za szybką odpowiedź, jak coś się dowiem napiszę tutaj. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Styczeń 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2017 Tak swoją drogą, jeżeli kupowałeś to to przez internet i nie upłynęły jeszcze dwa tygodnie od odebrania sprzętu, to przysługuje Ci możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość (klik). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RingStar Napisano Styczeń 29, 2017 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2017 Niestety, dwa tygodnie upłynęły wczoraj. Sprzęt te dwa tygodnie leżał u Brata, póki go nie odebrałem. Znaczy, jeżeli to kwestia BIOSU a dokładnie jego wersji, to problem aż tak nierozwiązywalny nie jest. Będę musiał ogarnąć jakiegoś informatyka i to zrobić. Mam przynajmniej nadzieję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RingStar Napisano Luty 2, 2017 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2017 Niestety, dwa tygodnie upłynęły wczoraj. Sprzęt te dwa tygodnie leżał u Brata, póki go nie odebrałem. Znaczy, jeżeli to kwestia BIOSU a dokładnie jego wersji, to problem aż tak nierozwiązywalny nie jest. Będę musiał ogarnąć jakiegoś informatyka i to zrobić. Mam przynajmniej nadzieję. Rozwiązane! To była kwestia BIOSu, a dokładnie starszej wersji która nie obsługiwała nowych procków. Dzięki za pomoc! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Luty 2, 2017 Zgłoś Share Napisano Luty 2, 2017 Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, autor jest proszony o kontakt przez PW z którymś z aktualnie obecnych na forum moderatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...