Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bolero69

Phenom II 955 & Płyta ASUS M2N-E

Polecane posty

Witam wszystkich.

Dowiedziałem się tu, z artykułu na forum o możliwości zamontowania procesora Phenom II 955 do płyty ASUS M2N-E, jednakże żadnych szczegółów nie znalazłem.

Jednak zdecydowałem się na zakup oraz montaż owego procesora. Uaktualniłem BIOS płyty do najnowszej wersji beta 5001, zamontowałem procesor, zresetowałem pamięć BIOS-u, wystartowałem i lipa !!! Nawet wchodząc do BIOS-u, blokuje go zaraz po wejściu w pierwszą opcje i nic nie można zrobić.

Proszę o pomoc, co robię źle, lub co jeszcze trzeba zrobić. Proszę przedstawić to krok po kroku , , możliwie jasno, ponieważ jestem laikiem.

Moja konfiguracja sprzętowa w tej chwili to:

Procesor:  Athlon 64 X2 5000+ Black Edition - podkręcony do 3 Ghz

RAM:  OCZ 4 x 1 GB w dualu

Zasilacz:  CORSAIR TX 650

Karta graficzna:  ATI Radeon HD 3850

Płyta główna: ASUS M2N-E

Dysk twardy:  WD 250 GB

System:  Windows 7 Ultimate 64 Bit

Chłodzenie procesora:  ZALMAN CNPS 10X EXTREME

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszą, to po BIOSie powinno się dać nawigować używając strzałek na klawiaturze numerycznej. Sugerują ustawienie w BIOSie na sztywno mnożnika na 16x, oraz wyłączenie Cool & Quiet (C&Q), C1E i AsusLive.

Aczkolwiek generalnie to raczej nie wspominają o tym, że się komputer w ogóle nie uruchamia, a z tego co rozumiem u Ciebie tak jest. Wyświetla się jakiś komunikat błędu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak coś wyskakuje, wrzucę tu gdy znów spróbuję zamontować ten procesor. Chwilowo brak mi czasu. znalazłem jeszcze takie coś:

Asus M2N-E Bios 5001                                                                                                                                                                                                2015-05-06 05:31:55

Posted by: Buib

Running Bios 5001 with