Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

NarcissusBrah

Problem z zasilaczem

Polecane posty

Witam serdecznie!
Jestem laikiem jeśli chodzi o komputery i oprogramowanie, jedyne co tam,to czasem pogram, poprzeglądam sieć i wyślę kilka wiadomości na forach. Tyle.
Ogólnie zacznę od samego początku.
Mój komputer ma z 4 lata, wszystko na początku działało okej,nie było żadnych problemów.
Dwa lata temu zaczął się "dławić", dźwięki dochodzące z zasilacza stwarzały charakterystyczne charczenie, z biegiem czasu się to pogłębiało, komputer zaczął pracować wolniej, zaczęły wyskakiwać powiadomienia o przegrzaniu procesora na co ja zawsze czyściłem go z kurzu(strzelcie mnie w łeb,jak żle) i zawsze skutkowało, odpalał się bez problemu.
Potem chciałem zainstalować sobie nowe sterowniki do karty graficznej, dlatego usunąłem stare. Ale był problem, nie dało się zainstalować nowych,bo niby zostały śmieci po starych, więc przeczyściłem rejestr i wszystkie inne rzeczy ale nic z tego.
Ciął się okropnie, nie dało się prawie już nic na nim robić. Przeglądałem jedynie sieć,bo nawet z tą kartą graficzną był wyżej wymieniony problem.