Mickyy Napisano Lipiec 22, 2016 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2016 Witam! Od roku posiadam słuchawki HyperX Cloud I i nagle prawa słuchawka przestała grać. Podłączałem na innych urządzeniach i działo się to samo. Jest jakieś rozwiązanie dla tego problemu? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Lipiec 22, 2016 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2016 Czy masz na nie gwarancję? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mickyy Napisano Lipiec 22, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2016 W sklepie, w którym je kupowałem (NEO24.pl) było napisane, że jest 24-miesięczna gwarancja producenta, dowód zakupu także mam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Lipiec 22, 2016 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2016 Jako że wygląda mi to na problem typowo "sprzętowy" (choć trochę dziwne, że przez jakiś czas nie obserwowałeś zaniku sygnału przy np. poruszaniu kablem), to raczej nic lepszego się nie wymyśli. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mickyy Napisano Lipiec 22, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2016 Zapomniałem właśnie dodać o zakłóceniach podczas poruszania kablem, które zaczęły występować od ok. 2 tygodni. Temat do rozwiązania, słuchawki wyślę na gwarancję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Lipiec 22, 2016 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2016 Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, autor jest proszony o kontakt przez PW z którymś z aktualnie obecnych na forum moderatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...