Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

crracked

Problem z routerem

Polecane posty

W tych sprawach jestem całkowicie zielony więc kieruję się do was. Tydzień temu podpisałem umowę na internet, pierwszy raz w życiu bo wynajmuję mieszkanie na siebie i po prostu musiałem. Podpisałem z TV Sat 364 Widzew, całe osiedle ma u nich bo tylko skrzynka jest na nich. Gdy podpisałem umowę to zarejestrowałem numer MAC jednego laptopa na wifi nie miałem czasu. Wczoraj poszedłem tam drugi raz, kupiłem Router Wifi. Facet zarejestrował numer Routera w sieci, bazie no nie wiem jak to nazwać. I podobno miałem tylko zainstalować oprogramowanie z płyty i miało być Ok. Z płyty mi nie zadziałało, wyskoczył jakiś błąd wiec zrobiłem to przez przeglądarkę. I ogólnie sieć wifi jest. Na tym laptopie, który wcześniej rejestrowałem działa i jest normalnie internet. Ale niestety na drugim laptopie lub telefonach łapie sieć, ale nie ma dostępu do internetu. Aby korzystać z drugiego laptopa to działa tylko i wyłącznie przez kabel (z routera do laptopa). Jak to naprawić aby było poprawnie? Router to TP Link TL WR841N

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro konfigurowałeś router to zapewne wiesz jak dostać się do panelu administracyjnego. Zakładam, że router to WR841, więc w razie czego:

W adres przeglądarki laptopa podłączonego do sieci wklep 192.168.0.1 lub 192.168.1.1. Zaloguj się loginem i hasłem admin (o ile nie zmieniałeś).

Kliknij w menu po prawej stronie: Wireless, przejdź do Wireless MAC Filtering i daj znać jaki status usługi widzisz na górze strony (enabled albo disabled). Upewnij się, że jest to drugie.

Później kliknij w menu po prawej stronie: DHCP i kolejno:

enable

192.168.0.100

192.168.0.199

120

192.168.0.1 lub 192.168.1.1 (w zakładce Status odczytaj IP Adress)

Później w menu po prawej stronie: System tools - Reboot - Reboot.

Po chwili router się uruchomi ponownie i sprawdź czy działa.