Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Szejek

Zbyt wysoka temperatura procesora

Polecane posty

Cześć, mam problem od jakiegoś czasu z komputerem. A mianowicie podczas gier lub konwertowania filmów temperatura CPU osiąga około 85st. a następnie komputer albo się zawiesza, albo wyłącza. Czy jest jakiś sposób, by obniżyć temp. procesora podczas tych czynności? Gdyby były potrzebne jeszcze jakieś info, to z chęcią odpowiem. Jbc, jestem dosyć zielony w komputerach. I oprócz tego jestem aktualnie trochę bez kasy, także nowy procesor, czy coś innego średnio wchodzi w grę.

CPU:AMD FX-8320

RAM:8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 939MHz

Motherboard: Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-990FXA-D3 (Socket M2)

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 (Gigabyte)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z bezpłatnych rozwiązań przychodzi mi do głowy jedynie obniżenie taktowań, co jednak negatywnie odbije się na wydajności.

Mógłbyś się pochwalić modelem obudowy, ilością zainstalowanych w niej wentylatorów, a także coolerem CPU. I tak przy okazji marką i modelem zasilacza.

RAM:8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 939MHz
Serio masz tak nisko taktowany RAM?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obniżenie wydajności mi nie przeszkadza-wolę grać na minimalnych ustawieniach, niż by mi się zawieszał komputer po 10 min gry. Obudowa to Cooler Master:Elite 310. Jak czyściłem kompa, to były w nim 2 wentylatory. Chłodzenie procesora nie do końca wiem jak sprawdzić, natomiast nie dokupowałem żadnego dodatkowego, niż tego, co był z tym procesorem. Tak samo nie do końca wiem, czy to jest nazwa zasilacza: OCZ600MXSP 600W.