Daridar Napisano Luty 16, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 16, 2016 Cześć witam wszystkich serdecznie. Ostatnio wysłałem do firmy Seagate dysk na gwarancje. Dostałem dzisiaj potwierdzenie że dysk dotarł do serwisu. Niestety nie za bardzo rozumiem plik pdf który mi z tym potwierdzeniem wysłali i czy gwarancja zostanie uwzględniona czy też nie. Tak samo nie jestem w stanie znaleźć żadnego email do kontaktu z supportem. Gdyby ktoś zechciał rzucić okiem i powiedzieć mi czy wszystko jest ok. Z góry dziękuje.Ps. Nie jestem pewien czy dobry dział. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Luty 16, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 16, 2016 Ten dokument tylko potwierdza przyjęcie dysku do serwisu, nie ma w nim "werdyktu". Zapewne jak stwierdzą co i jak, to dostaniesz o tym informację. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daridar Napisano Luty 16, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 16, 2016 Okey. Dzięki wielkie. W takim razie nie jestem aż takim idiotą za jakiego się miałem. Do zamknięcia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Luty 16, 2016 Zgłoś Share Napisano Luty 16, 2016 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę autora o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...