Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

EctoPL

Problem z przerywaniem internetu.

Polecane posty

Witam użytkowników serwisu mojego ulubionego czasopisma.

Mam internet 2mb/s UPC przez kartę sieciową Realtek RTL8168C(P) (żadnych routerów nie używam -tylko ethernet do modemu). Co jeszcze mam? Problem

Gram sobie grzecznie w grę online. Dajmy na dla przykładu CS:S lub T2. Gram normalnie (ping maksimum 50) aż nagle, internet rozłącza się na 10-20 sekund, potem wszystko wraca do normy... Zdarza się to co jakieś 30 minut W KAŻDEJ grze online, jaką mam. Zapora wyłączona. W trayu nie pisze nic że odzyskuje adres sieciowy, ani nic takiego. Rozłącza i podłącza po chwili. O co biega? O co kaman? Pomocy? Nikt mi jeszcze nie pomógł, na jednym forum mój topic miał 500 wyświetleń i NIKT NIE ODPISAŁ. Mam nadzieje, że wy jesteście elitą i pomożecie mi...

Zmieniłem temat, bo mnie o ból zębów przyprawiał.

http://rtfm.killfile.pl#tematy!!

[wies.niak]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nikt poza dostawcą internetu Tobie realnie pomóc nie może, możemy tylko gdybać. Miałem coś podobnego swego czasu. Zadzwoń do tego, od kogo net ciągniesz a zbada Ci linię i sam będzie najlepiej wiedział w czym jest problem i jak go naprawić. W końcu płacisz za usługę i masz prawo do reklamacji gdy nie działa jak należy.

I nie twórz paru topików takich samych z jednym problemem - tylko to zniechęca do pomocy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę za sleeskee'm - męcz dostawcę Internetu. Skoro reinstalacja systemu nie pomogła - to nie jest wina oprogramowania. Co zostaje? Wina dostawcy lub wina sprzętu (modemu - który jest najczęściej dzierżawiony od dostawcy, karty sieciowej - której najczęściej nie ma jak inaczej sprawdzić).

Można, na wszelki wypadek, sprawdzić jeszcze pod innym systemem operacyjnym (proponuję jakąś dystrybucję LiveCD Linuksa), aby mieć pewność, że to nie wadliwe sterowniki do karty sieciowej (prawdopodobieństwo znikome). Potem zostaje to, co najrozsądniejsze - męczyć dostawcę. Bo to on ma środki do zdiagnozowania Twojego problemu, nie my i to on może rozwiązać problem, jeśli stoi po jego stronie. Jeśli zaś nie rozwiąże? Ma obowiązek Ci doradzić, jak z niego wybrnąć. A nawet jeśli się z niego nie wywiąże, to odrzucimy większość możliwości (wykona na pewno testy kabla itd.) i będzie można skutecznie radzić, a nie gdybać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jeszcze sprawdzić czy przypadkiem nie masz w biosie włączonych jakichś opcji dotyczących oszczędzania energii (zwłaszcza na karcie sieciowej). Bo wtedy tez może się zdarzyć, że system źle interpretuje pewne stany karty sieciowej i po prostu wyłącza w niej zasilanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...