Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoronoaZoro

Jaką ja mam kartę graficzną?

Polecane posty

Często w wymaganiach widzę coś takiego: karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza)

Nie znam się kompletnie. Jak sprawdzić ile mam tego MB? I skąd wiedzieć czy jest lepsza niż GeForce 8600 skoro nie wiem co to jest za karta i nie wiem co oznacza ten numer 8600

Znalazłem takie dane mojej karty, proszę pomóżcie ustalić

http://s2.ifotos.pl/img/zzzpng_sppqphe.png

post-982569-0-05546800-1440536040_thumb.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o ustalenie dokladnego modelu karty, to tak jak zasugerowal webtom najlepiej zainstalowac i odpalic aplikacje diagnostyczna CPU-Z i zerknac na zakladke Graphics.

I skąd wiedzieć czy jest lepsza niż GeForce 8600 skoro nie wiem co to jest za karta i nie wiem co oznacza ten numer 8600

Odnosnie numeracji produkowanych przez Nvidie GeForcow, to (zeby nie cofac sie za bardzo) dekade temu byly produkowane modele oznaczane czterema cyframi. Byly generacje np. 6xxx, 7xxx, 8xxx i 9xxx. W 2008 roku nastapila zmiana oznaczen i zaczeto uzywac systemu trzycyfrowego dla nowych kart, np. 7xx, 8xx czy obecny 9xx. Pierwsza cyfra oznacza generacje, kolejne odpowiadaja mocy karty w ramach danej generacji (GeForce oznaczony jako 740 bedzie mial wyraznie mniejsza wydajnosc w grach od modelu 760, z kolei model oznaczony jako 980 bedzie duzo wydajniejszy od 740 i 760) . Wracajac do GeForce 8600 od Nvidii - jego odpowiednikiem u konkurencji ATI (aktualnie juz AMD) jest Radeon HD3650. Jesli Twoj Radeon jest wlasnie taki luib lepszy, to powinienes spelniac minimalne wymagania gry pod wzgledem karty graficznej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ten screen mówi tylko tyle, że karta ma 256MB vRAMu. Może GPU-z okaże się bardziej pomocny przy ustalaniu dokładnego modelu karty?

najlepiej zainstalowac i odpalic aplikacje diagnostyczna CPU-Z