Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jackkacperek2

Wiersz poleceń:Jak to wpisać?

Polecane posty

Witam,mam pewien problem.Otóż w moim komputerze Win 7 nie mam internetu.Wyskakuje problem "System Windows nie może nawiązać komunikacji z urządzeniem lub zasobem (podstawowy serwer DNS)Przeczytałem,że problem ten może rozwiązać wspisanie do wierszu poleceń komend:

netsh firewall reset

netsh int ip reset C:\log.txt

netsh winsock reset

netsh interface tcp set global autotuninglevel=disabled

Problem polega na tym,że jestem całkowicie zielony w tych tematach,i nie jestem pewien jak to wpisać krecka_dostal.gif

Jest tam: C:/Windows/system32>

I ja to mam wpisać w taki sposób? : C:/Windows/system32>netsh firewall reset

Czy mam odzielić spacją żeby było : C:/Windows/system32> netsh firewall reset

Boje się żeby nic nie zepsuć icon_cry.gif

Wiem że dla większości rzecz banalna,ale gdyby ktoś wiedział co mam w tej sytuacji zrobić,niech napisze smile_prosty.gif

EDIT: Okej,już znalazłem jakis zagraniczny filmik,gdzie pokazane było,jak to wpisać.Temat można zamknąć :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej,dzięki smile_prosty.gif

EDIT: Niestety nie pomogło.Dalej wyskakuje ten sam błąd :( Co dziwne,nie zadział kod " netsh firewall reset ".Pisało,że taki kod nie istnieje,a mam użyć "advfirewall" czy coś w ten deseń.

Nie wiem co jeszcze mogę zrobić,pozostałoo mi chyba tylko skontaktować się z kimś,kto się na tym zna :/

Dziwi mnie jeszcze fakt,że mój router bardzo szybko się nagrzewa i do tego jest ch******e gorący.Może to oznaczać że coś się w nim spaliło? Dodam jeszcze,że co jakiś czas internet się pojawia.Może być to kilka minut,sekund a nawet godzina.Macie jakieś pomysły?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników