Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

wiercik

Podejrzenie infekcji po instalacji programu

Polecane posty

Witam . Wczoraj brat zainstalował jakiś program do obrabiania filmów , i (chyba) wraz z nim wdarł się wirus. Zżera on prawie całe CPU i Memory (nie znam się na tym , ale wszystkie gry działają wolniej i laptop się szybciej nagrzewa) w menedżerze zadań jest dużo procesów o nazwie svchost.exe , jeden z nich jest bardzo bardzo duży.Może ktoś pomóc ? proszę o wyrozumiałość , nie jestem informatykiem. (proszę przenieść, jeśli zły dział)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok już mówię:

Wpisz w "start" services.msc i tak masz opcję autostartu programów

Klikasz PPM na program i ustawiasz rodzaj uruchomienia programu.

Chyba, że w "start" wpiszesz msconfig i tam poszukasz programu, nie pamiętam już dokładnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, naprawdę nie pamiętam, możliwe, że jednak ta 2 opcja jest słuszna, szczerze to nie bawiłem się dużo tym, poszukaj tego programu, jak nie ma w 1 i nie ma w 2, to ciężko mi coś stwierdzić. Jak wyłączysz program w menadżerze zadań to problem znika?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to były one : Camtasia Studio 8 , Windows Movie Maker ( czy jakoś tak) oraz FRAPS (wszystkie te były instalowane w celu obrobienia filmiku , ale chyba nic nie zostalo zrobione) . Powtarzam też , że przed instalowaniem tego wszystko było OK.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ale podczas instalacji tego oprogramowania mogleś zainstalować dodatkowo inny soft. Jeśli chodzi o uruchamiane procesy. Pobierz program ccleaner, zainstaluj. Następnie przejdź do zakładki narzędzia/tools>Autostart>Windows. Podaj jakie programy masz na liscie.

Raczej nie powinno: możesz dodać adnotację "wchodzisz na własne ryzyko".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników