Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

SevenPounds

Rozwiązany: Program do zaawansowanej obróbki zdjęć/grafiki/video. Photoshop?

Polecane posty

Cześć

Potrzebuję jakiegoś dobrego programu do zabawy i obróbki ze zdjęciami,grafiką,filmami itd. Jestem w tym początkujący a właściwie to dopiero zacznę, ale chce się uczyć i powinienem szybko to ogarniać gdyż planuje wiązać z tym swoją pracę w przyszłości. Na początku chciałbym zacząć od podstaw aż do najbardziej zaawansowanych operacji graficznych, więc zależy mi aby program posiadał dość szerokie pole do popisu i był DARMOWY.

Podsumowując polećcie mi jakiś program do obróbki grafiki,video ( intra itd),jak i do nagrywania i renderowania.

Z góry dziękuje i cierpliwie czekam na propozycje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do grafiki rastrowej nie znajdziesz za darmo nic bardziej zaawansowanego od GIMP-a. Ściągaj najnowszą stabilną wersję, jeśli nie używałeś go wcześniej w zaawansowanym stopniu to nic nie powinno Ci przeszkadzać (niektórzy uważają, że 2.6 jest lepsza od 2.8, ale tak jak wspomniałem, Tobie nie będzie to robić różnicy).

Gdybyś chciał zająć się grafiką wektorową, najlepszym wyborem będzie Inkscape. W przypadku 3D - nic innego, jak Blender.

Co do obróbki wideo - zainteresuj się programem Lightworks. Gdybyś wolał coś innego, filmy można też obrabiać w Blenderze. Poza tym nie ma chyba sensownej darmowej alternatywy, a przynajmniej ja takiej nie znam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnią stabilną (2.8.14)?

Do grafiki wektorowej - Inkscape.

Do edycji wideo - Lightworks (w wersji darmowej).

Ale prawdę mówiąc, jeśli chodzi o edytory wideo to wybór jest między mniej, a bardziej upiornie drogimi edytorami komercyjnymi.