Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

grajoo

Problemy z internetem

Polecane posty

Witam,

na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem komputerowym, więc wszelakie wiadra pomyj prosze zostawić dla siebie. Do sedna...

Od 2 tygodni zmagam się z dziwnym problemem z siecią.... Internet jest, nagle na około 5-10 sekund znika i pojawia się na nowo.

Diody na routerze wszystkie są, restartowany router był niejednokrotnie, kable wypinane, podpisane na nowo, wymieniane na nowe itp..

W CMD mam taki komunikat (zdjęcie w załączniku)

INEA (stąd mam neta) poinformowało mnie, że

"diagnostyka wykazuje idealne parametry sygnału, a test prędkości daje do modemu max wynik. Po kablu musi wszystko działać prawidłowo. W przypadku połączenia bezprzewodowego mogą się pojawiać problemy, jeśli w pobliżu jest mocna, nadająca na tym kanale sieć."

Model routera - Modem Cisco WiFi EPC3925

Jakieś rady, podpowiedzi jakie testy mogę jeszcze wykonać, albo generalnie co zrobić aby sprawdzić czy to z mojej strony wina czy też z ich

Pozdrawiam serdecznie

post-138649-0-38309700-1434391494_thumb.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś wszystkie 11 kanałów (choć w teorii możesz sprawdzać po 3, np #1 potem #4 potem #7 potem #11)?

W tej samej zakładce masz też Network Mode który pewnie jest na b/g/n mixed, sprawdź inne ustawienia w tym menu (na różnych kanałach).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach zostaw b/g/n mixed.

Jeśli chcesz wybrać najlepszy kanał to najpierw sprawdź jakie w Twojej okolicy są mocno "obciążone". Zainstaluj program inSSIDer i wklej tutaj zrzuty ekranu z zakładki networks i channels. Pomożemy Ci wybrać najlepszy.

Ale...

Najlepiej na jakiś czas, w celach diagnostycznych, podłącz komputer kablem i sprawdź czy problem występuje. Jeśli nie to faktycznie problem w obrębie WiFi.

Ale, ale...