Pawello12 Napisano Kwiecień 23, 2015 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 23, 2015 WitamMam problem z artefaktami w grach. Występują one przy dużym obciążeniu karty graficznej, kiedy np odpalam Watch Dogs lub GTA V na bardzo wysokich ustawieniach graficznych. Próbowałem odinstalować sterowniki i zainstalować od nowa i nic to nie dało. Problem występuje zarówno na zwykłych sterownikach jak i wersji beta do GTA V. Karta to MSI R9 280X. Jest na to jakiś sposób, czy muszę korzystać z reklamacji? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turnitback Napisano Kwiecień 24, 2015 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2015 WitamSam przez pewien czas posiadałem 280x od msi z tą samą przypadłością. W moim przypadku karta sypała takimi artefaktami od początku (przykład: ). Żaden sposób znaleziony w internecie nie przyniósł pozytywnych rezultatów (sprawdzałem wiele sterowników, downclocking itd,). Z tego co wyczytałem problemem są grzejące się pamięci i niestety jest to częsta przypadłość 280x (wystarczy wpisać w google 280x artifacting). Bez reklamacji raczej się nie obędzie. Pozdrawiam serdecznie.P.s w moim wypadku problemem był też flickering w trybie 2d jednak to dało się ręcznie załatwić. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawello12 Napisano Kwiecień 24, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2015 Rozumiem, że Ty reklamowałeś kartę, tak? Ile czasu zajęła ta procedura? Wymienili kartę na nową? Mógłby ktoś doradzić, jak to najlepiej rozegrać. Korzystać z gwarancji, czy niezgodności towaru z umową? Pomyślałem, że skoro już i tak mam takie zamieszanie, to może sklep zgodził by się wymienić kartę na jakiegoś GTXa 970, oczywiście za dopłatą. Jest to możliwe, czy raczej nie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turnitback Napisano Kwiecień 24, 2015 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2015 Moja kupiona była w sklepie morele. Korzystałem z niezgodności towaru z umową. Na początku wnioskowałem o wymianę na nową. Z czym sklep się nie zgodził powołując się na nadmierność kosztów. Zgodziłem się na naprawę. Po miesiącu dostałem wiadomość ze sklepu, że jednak dostane zwrot gotówki. Zakupiłem gtx 970 g1 od gigabyte. Korzystania z gwarancji nie polecam. Możesz dostać inną naprawioną kartę. Przy niezgodności towaru z umową dostaniesz swój bądź nowy egzemplarz, ewentualnie zwrot kasy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martius5 Napisano Kwiecień 26, 2015 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2015 Wejdź na stronę producenta i sprawdź czy nie wyszła czasem aktualizacja biosu twojej karty graficznej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...