Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

AodSto

Problem z routerem internetowym - spalił się?

Polecane posty

Witam

Mam następujący problem z routerem TPLINK TL-WR340G. Dziś przez chwilę nie miałem internetu i postanowiłem zobaczyć czy to nie wina zapchanego routera. Więc zrestartowałem go (w tym miejscu pragnę zaznaczyć, że router był podłączony do routera od dostawcy internetu). Gdy go włączyłem zorientowałem się, że podczas podłączania spalił się zasilacz. Odłączyłem go i podłączyłem inny (znalazłem taki z kablem na 4 różne wejścia i możliwością ustawiania napięcia). Ustawiłem go na 9W jak podaje napis na routerze i go podłączyłem. No i zaczęły się dalsze problemy. Router się świeci ale w taki sposób, że dioda power się świeci ciągle, dioda SYS mruga razem z diodą WLAN reszta jest zgaszonych. Po chwili świecą się wszystkie (razem z WLAN i 1,2,3,4), następnie się wyłączają zaświecają po kolei SYS i WLAN, potem znów wszystkie razem, gasną i tak w kółko. Czasem tylko router załączy się prawidłowo i wysyła sygnał, że można się połaczyć ale jest to na bardzo krótki okres czas. Potem znów diody i działanie routera wraca do tego "złego stanu. Żadne próby restartu nie działają, a czas normalnej pracy routera jest na tyle krótka że nie da się wejść do panelu administracyjnego. Internet od dostawcy działa normalnie jeżeli bezpośrednio się podłączyć do kabla. Jakieś pomysły? Czy raczej czeka mnie wymiana routera?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@iSoyer

1) Podpięcie routera do urządzenia dostawcy (modemy ADSL, LTE, kablowe z funkcją Wi-Fi/routera), akurat nie jest wcale specjalnie dziwne - część dostawców filtruje adresy MAC, umożliwia jednoczesny dostęp sieci małej liczbie urządzeń, ma kiepskie anteny Wi-Fi, ograniczoną liczbę portów, brak USB itp. itd.)

2) Autor tematu już stwierdził, że po podpięciu do urządzenia dostępowego - internet działa.

@AodSto

Jeśli reset do ustawień fabrycznych nie pomoże to najpewniej elektronika została uszkodzona.

Próbowałeś resetu routera do ustawień fabrycznych?

Jeśli to nie pomoże, to niestety

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...