pletwix Napisano Wrzesień 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 20, 2014 Cześć.Kupiłem notebooka Dell Inspiron 3537 z Windows 8.1. Dostałem go wczoraj i wtedy też zainstalowałem antywirus Arcabit dołączony do ostatniego CD-Action. Instalacja przeszła bez problemów, aktualizacja też. Problemem są komunikaty Windowsa - ostrzeżenia, że nie ma żadnej ochrony przed wirusami itd. W okienku alertów wyświetla się komunikat, że zarówno Arcabit, jak i Windows Defender są wyłączone; naturalnie zaznaczyłem arcabit i kazałem go włączyć. Status się nie zmienił. Sam antywirus widnieje w trayu, mogę wyświetlić jego główne okno, ale próbowałem uruchomić skanowanie i nie udało się - nic nie przeskanowało.Restarty robiłem - i to z 6 razy, bo aktualizowałem system i inne programy, jak dotąd bez skutku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drakalris Napisano Wrzesień 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 30, 2014 Próbowałeś przeinstalować program? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...