Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

nomadsoul

Rozwiązany: MS Office 2010

Polecane posty

Witam czy ktoś mógłby mi przybliżyć nie co na czym polega typ licencji PKC dla pakietu Microsoft Office 2010. Potrzebuję bowiem zakupić pakiet office dla małych firm (z niezrozumiałych mi przyczyn obowiązujące wzory podań i zgłoszeń udostępnione przez ministerstwo dla mojej branży są w formacie .doc lub .docx (lub odpowiedniki excellowskie) wykrzaczające się w w open office lub libra office). Trafiłem w internecie na opcje zakupu "kary klucza produktu". Ceny tego wynalazku są niższe o około 50% od klasycznych wersji.

Strona microsoftu:

http://office.microsoft.com/pl-pl/buy/korzystanie-z-karty-klucza-produktu-FX101853163.aspx

Moje pytanie czy zakup takiego klucza np. na allegro jest legalny i bezpieczny?

Jeżeli nie to czy istnieje możliwość zakupienia pakietu ms office dla małych firm w cenie poniżej 500 zł brutto?

z góry dziękuję za odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązania PKC są przeznaczone dla nowych komputerów; klucz produktu jest przypisany do sprzętu i nie można go przenosić.

Teoretycznie klucz PKC powinien być dostępny tylko przy zakupie nowego sprzętu; na jednej fakturze lub jednym paragonie ze sprzętem, do którego jest przypisany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, też tak mi się wydawało. Ale MS znowu namieszał mi w głowie. Przejrzałem FAQ na stronie Microsoftu dot. office 2010 i wygląda na to że można zakupić ten klucz jeżeli obraz MS office 2010 był "wstępnie załadowany na komputerze" co by się zgadzało w przypadku 2 notebooków i 1 netbooka z którymi miałem styczność ale nikt mi wtedy nie zaproponował zakupu tego klucza, mimo pytań o pakiet office proponowano mi wersję cd za ponad 1000 zł. W dodatku Microsoft na tej samej stronie w wypadku nie posiadania preinstalowanej wersji office 2010 daje możliwość jej pobrania posiadaczom klucza z tej licencji. Gdyby klucze te były do zakupienia tylko na allegro sprawa była by dla mnie jasna (dokładnie to pudełka z kluczem i instrukcją) ale można je nabyć także w sklepach sieci x-kom czy komputronik. Z tym że ceny są diametralnie różne. Brak możliwości przenoszenia klucza mi nie przeszkadza ponieważ nie wymieniam komputerów co chwila.

Inna opcja to office 365 dla małego biznesu, czyli kwota ok 600 zł, z tym że jest to licencja na 1 rok, a co później nie wiadomo :) licencja co prawda na 5 stanowisk ale nigdzie nie potrafię znaleźć informacji o tym jak będzie wyglądała możliwość kontynuacji licencjonowania. Przede wszystkim spowodowane to jest znowu stroną Microsoftu - pudełko z office 365 dla domu i małych firm w sklepie to kwota od 400 do 700 zł za licencję na 5 stanowisk, strona MS po wybraniu opcji dla firm pokazuje kwotę ponad 9 euro za stanowisko miesięcznie czyli przedłużenie licencji o kolejny miesiąc dla 5 stanowisk to w tej chwili kwota prawie 50 euro.

Proszę więc o radę czy ryzykować zakup PKC, czy zdecydować się na zakup opcji 365 (zależy mi na tym aby nie była to wersja online) i martwić się przedłużeniem licencji za rok czy zakupić wersję 2013 np. na raty??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...