mansons Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Siema. Zamówiłem myszkę w sklepie x-kom. Miała przyjść dzisiaj ale ni widu ni slychu myszki. Czy mam się czegoś obawiać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sunset Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Czekaj na smsa. Mozesz tez zadzwonic do nich na infolinie i sie spytac o stan swojego zamowienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Sierpień 21, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Ale co oni w tym smsie mają zamiar mi napisać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sunset Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Coś w stylu, że zamówienie jest gotowe do odbioru w wybranym przez Ciebie salonie. Gdy zamawiałem u nich słuchawki były gotowe do odbioru na drugi dzień, a gdy zamawiałem komputer smsa dostałem po pięciu dniach. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Sierpień 21, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Ale ja złożyłem zamówienie na kurier i zapłate kurierowi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Xerber Napisano Sierpień 21, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2014 Ej, ale spóźnienia o jeden dzień są całkiem normalne i wynikają przede wszystkim z niskiej wydajności rozdzielni paczek. Po prostu czekaj. Jutro na 90% kurier się z tobą skontaktuje, bo z tego co mi wiadomo x-kom raczej swoich klientów nie wystawia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Grudzień 22, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2014 Sorry za refresh, ale czy jak zamówiłem u nich słuchawki w sobote to jest szansa aby przyszły we wtorek? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] Xerber Napisano Grudzień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2014 Szczerze? Wątpię.Większe sklepy internetowe mają teraz ogromne problemy z logistyką. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Grudzień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2014 Mysle, ze lepiej by bylo, gdybys do nich zadzwonil/wyslal maila z tym pytaniem. To raczej ludzie w sklepie beda mogli udzielic Ci bardziej rzetelnej odpowiedzi, bo my tu mozemy sobie co najwyzej z fusow powrozyc... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mansons Napisano Grudzień 22, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2014 No dobrze, ale co w treść tego maila ma zawierać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Grudzień 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2014 Wydaje mi sie, ze trescia takiego maila powinno byc pytanie, na ktore chcesz uzyskac odpowiedz. Nie zaszkodzi tez napisac wczesniej jednego zdania wprowadzenia, w ktorym przedstawisz sytuacje (czyli co i kiedy u nich zamowiles). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...