Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

niiski

Nowy komputer - problem

Polecane posty

Witam

Jest to mój "dziewiczy" post i ostatnia deska ratunku na rozwiązanie problemu, z którym próbowałem walczyć sam ale postanowiłem się poddać.

Ale do rzeczy... Kupiłem nowy komputer, a ściślej mówiąc nowe części. Nie śpieszyłem się z poskładaniem go do kupy, ale gdy znalazłem trochę czasu zabrałem się do roboty. Po odpaleniu systemu niby wszystko ok ale po kilku chwilach padł dźwięk. Po kilku próbach instalowania sterownika na nowo w końcu się udało. Ale to był początek kłopotów z nową maszyną. Po kolejnych 2 dniach znowu miałem więcej czasu więc pobrałem i zainstalowałem WOT-a, który jest jedyną grą w jaką gram od 2 lat. I wtedy zaczęły się problemy, których samemu nie udało mi się rozwiązać mimo lektury dzięsiątków wątków na kilkunastu forach...