Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

graa43

Rozwiązany: Problem z komputerem

Polecane posty

Sry jeśli w złęj zakładce jestem tu nowy i chciał bym się poradzić w kwestii co do mojego komputera poniewaz jestem zielony i nie wiem o co chodzi wiec opisze co mi się pojawia

gdy włączam komputer wyskakują mi czarne paski w odstempie hmm około 1.5 cm

nie wiem oco chodzi wcześniej miałem je ale jak zresetowałem system one znikały teraz robię tak na marne czy mogło by to byś od karty graficznej ?

karta graficzna : Radon 9800 pro

jeśli tak to jaką mam kupić a i windows 7 system operacyjny

3.0 procesor

2gb ramy

z góry dziękuje za pomoc

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahm thx tylko jaką kartę też z Radona szukać czy może z innej firmy ? . Spróbuje z inną kartą i napisze czy problem się pojawia czy nie thx za odpowiedź

Podłączyłem inną karte graficzną i te paski znikły byłą to karta Navidia niestety 64 mb poniewaz innej nie mam a ta była po starym kompie. Niestety po podłączeniu tej że karty pulpit zrobił się strasznie mały a ikony duże nie dało rady zmienić ustawień rozdzielczości na inne . I wyskakiwał bląd o nie rozpoznaniu urządzenia ati i nie zainstalowaniu go niestety prubowałem na marne instalowac tą karte komputer odrzucał ją za każdym razem co mam zrobić w tej sytuacja ? poradźcie jaką karte kupić czy może szybciej nowy komputer ?

Pytam ponieważ nie mam pieniędzy na eksperymentowanie z innymi kartami wyszłem na swoje mam zaledwie 19 lat i każdy grosz się liczy z góry dziękuje za pomoc :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podłączyłeś kartę Nvidii, a wcześniej komputer korzystał z ATI, to naturalne, że system przełączył się na minimalną rozdzielczość - zwyczajnie nie miał sterowników. Wystarczy je dograć ze strony producenta i po sprawie.