rolnik47 Napisano Lipiec 22, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2014 Witam,Od dnia dzisiejszego jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem internetu światłowodowego co łączyło się z wymianą routera/ow/ów.Umowa podpisana z firmą Petrotel (grupa Netia), skarżyć się nie mogę, panowie flip i flap przyszli, założyli, podłączyli, i wszystko było pięknie... do czasu...Podłączony jest router światłowodowy a do niego podpięty jest nieszczęsny netia spot.Po podłączeniu panowie stwierdzili że wszystko działa i faktycznie, lampka była biała, w komputerze internet działał dobrze ale gdy chciałem podłączyć pod to cudeńko telefony poprzez wifi, te w ogóle nie wykrywały sieci. Kombinowałem w ustawieniach, przestawiałem wszystko co możliwe, nic nie dało pożądanego rezultatu, a więc zdecydowałem się uruchomić spota ponownie i jak się okazało, zostałem pozbawiony internetu Lampka cały czas świeci się na czerwono, komputer mimo że podłączony to w cale nie może wejść w ustawienia spota (komenda ping działa poprawnie, po wpisaniu "ping 192.168.1.254" wyświetla się czas <1ms).Jako ostatnią możliwość próbowałem przycisnąć przycisk RESET ale po trzymaniu go po 10 sekundach a potem po próbie trzymania przez 30 sekund i tak to nic nie dało.Jakieś rady? Pomoc? Cokolwiek?Możliwe że dałem za mało informacji więc tu jest sprostowanie:Router Netia Spot służy mi jako access point, dla drugiego routera (ma rozsyłać wifi po domu, które nie działało)Po zrestartowaniu routera, nie chciał on zaskoczyć a po wciśnięciu przycisku reset, po prostu jakby oprogramowanie zjadły małe karły z bieguna południowego... (używam takich zformułowań bo szlag mnie trafia)Przy podłączeniu kabla do komputera jest połączenie, ale komputer pokazuje "Sieć niezidentyfikowana"Próba wejscia w panel sterowania urzadzenia (http://netiaspot.home/ albo 192.168.1.254) nie działa...Z góry dzięki za zainteresowanie.Problem rozwiązany, przyszli panowie i sprawdzili... okazało się że urządzenie jest uszkodzone. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mondziu Napisano Sierpień 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 4, 2014 Ogólnie odradzam rozwiązania od firm - lepiej kupić coś dedykowanego od uznanego od dobrego producenta. Nie ma takiej opcji, żeby coś było nie tak, jak należy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...