Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

konwosz

Rozwiązany: Napęd DVD nie czyta płyt

Polecane posty

Problem jak w tytule. Borykam się z tym problemem tylko jeśli chodzi o płyty z CDa, ale gdy przed chwilą włożyłem do napędu świeżo zakupiony egzemplarz Dark Souls 2, dostałem szału. Dodam, że numer urodzinowy i ten z PoP chodzi normalnie, te nowsze nie działają. Napęd tak jakby się rozpędza, zatrzymuje się, i tak parę razy, bez efektu. Zabawne jest to, że z disc 1 DS 2 jest ten sam problem, a 2 disc czyta normalnie.

Mam laptopa, napęd to Slimtype DVD A DU8A5SH SATA, sterowniki aktualne.

Dodam, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o te sprawy, także proszę o proste odpowiedzi smile_prosty.gif

Z góry dzięki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować przeczyścić napęd ale pewnie to nie wiele da. Mam dokładnie ten sam problem z lapkiem próbowałem wszystkich metod jakie znalazłem w Internecie ale nic nie dają. Najprawdopodobniej napęd jest do wymiany. Napędy w laptopach nie są najlepszej jakości więc często się psują

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest wina napędu, a nieudolnego wytłoczenia tych płyt. Miałem dokładnie to samo na nowiutkim napędzie. Część płyt działała elegancko, podczas gdy niektóre mieliły w napędzie i nie można było z nich nic zainstalować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale napisał, że podobny problem ma również z Dark Souls II disc 1. Też uważam, że napęd zaczyna siadać. Jak miałem laptopa HP, to też się niewinnie zaczęło. Najpierw nie chciało czytać płyty z DiRT3, po jakimś czasie nie chciało kolejnych płyt czytać, również filmów. Za każdym razem musiałem wyłączać i włączać laptopa, żeby napęd zaskoczył. Z drugiej strony zgadzam się co do płyt CDA, te są raczej marnej jakości..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach