Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KMyL

Rozwiązany: Świeży BENQ VW2245Z i martwy piksel-reklamacja :/

Polecane posty

Witam ponownie :S

Tak jak w temacie- kilkadziesiąt minut temu zamknięty został mój wątek, odnośnie pomocy przy zakupie wyżej wymienionego monitora, zwieńczony zadowoleniem jakością obrazu... No i tak z ciekawości odpaliłem program "IsMyLcdOK" i... i mam jednego martwego piksela niedaleko środka ekranu :S

Tylko jeden martwy piksel, godzina już późna- stąd mam pytanie: czy wada taka podlega pod gwarancję? Czy posiadacze monitorów z tej, albo z innej firmy mogą podzielić się doświadczeniem, czy taka wada podlega naprawie, czy musi być to przynajmniej kilka pikseli?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy to od klasy monitora i polityki firmy. Jeśli dobrze pamiętam takie LG kiedyś się chwaliło tym, że przyjmują zwroty/wymiany od 1 martwego pixela.

Przejrzyj dokumentację, którą musiałeś dostać do monitora, tam powinna być odpowiedź, jeśli nie zostaje Ci google.

Sam mam jeden monitor od BenQ, ale ma on już kilka lat i nie bardzo pamiętam jak to u nich wyglądało, a nie chcę Cię wprowadzać w błąd (mogło się też coś pozmieniać).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

"Popieściłem" go- nic nie dało. A temat można już zamknąć- z ciekawości napisałem zapytanie do działu obsługi w samym sklepie morele.net i w poniedziałem przyjedzie kuruier. Zobaczymy co i po jakim czasie z tego wyjdzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...