Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

deftylol

Windows xp zamienić na 7

Polecane posty

Witam , nie znam się za bardzo na komputerach kupiłem sobie wczoraj windows'a 7 ultimate . Posiadam teraz windowsa xp i mam taki problem jak mam zainstalować win 7? gdy wchodzę normalnie na mojego xp'eka w stacji dysków odczytuje mi się 7 i mam tak zainstalować ? Nie chce nic zniszczyć szukałem w róznych źródłach że instalator windowsa 7 wyskoczy sam jak włączę komputer , ale nic się nie dzieje mam dziwnego biosa . Nazwa płyty głównej : MSI 760GM-P23 Czy coś się stanie jak zainstaluje win 7 przez stacje dysków czyli przez xpeka ???.

P.S che tylko win 7

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz instalację systemu, zrób sobie kopię wszystkich ważnych plików na jakimś pendrivie, płycie lub innym dysku. Jak nie wiesz co robisz to zapewne zrobisz tak, że skasujesz sobie wszystkie pliki na dysku z Windowsem.

Taka podpowiedź co może być ważne:

- zdjęcia

- dokumenty

- praca magisterska

- profil przeglądarki internetowej

- profil klienta poczty email

- zapisane stany gier

- jeżeli masz szyfrowane/zabezpieczone pliki, to również warto je przenieść w niezabezpieczone miejsce, masz spore szanse, że po instalacji stracisz dostęp do zabezpieczonych katalogów.

Poza możliwą utratą danych instalator Windowsa jest w zasadzie niegroźny. Jakoś trudno mi sobie wyobrazić, żeby doprowadził do uszkodzenia sprzętu. Także z kopią plików jesteś zasadniczo bezpieczny.

Instalator nie startuje, bo zapewne masz tak skonfigurowany BIOS, żeby startował od razu z dysku twardego. To nie jest takie głupie, bo przyśpiesza start systemu. Na czas instalacji trzeba jednak to zmienić. Konfiguracja BIOSu z reguły jest dostępna poprzez wciśnięcie klawisza Delete zaraz po uruchomieniu komputera, podczas sprawdzania pamięci RAM. Gdzieś na tym pierwszym ekranie powinno być napisane jak to zrobić.