Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Picioo

Bios oraz podłączenie USB 3.0

Polecane posty

Witam właśnie kupiłem obudowę SilentiumPC Brutus M23 która ma USB 3.0 na przednim panelu i teraz pytanie czy da radę podpiąć to USB do płyty głównej ASUS'a M2N - SLI DELUXE czy jednak pozostanie luźne?

I druga sprawa jest taka że wymieniam procesor AMD Athlon x2 3800+ 2.1GHz na AMD Athlon x2 7750+ 2.7GHz (Będzie podkręcony do 3.1 jeśli jest taka możliwość) i czy będzie obowiązek wymiany biosu? Jeśli tak to jakiego? Osobiście nie znam się na tym :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie d rady, na płycie nie ma takowego wyjścia. Bios prawdopodobnie będziesz musiał zaktualizować do wersji 1701 pobrany najlepiej ze strony asusa. Najlepiej jakbyś sprawdził obecną wersje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał yojo, w teorii się da, ale taki adapter (np. ten lub ten) to koszt rzędu parudziesięciu złotych (z dostępnością akurat problemu nie ma, adapter Akasy można znaleźć np. na Komputroniku albo w sklepie 3kropki.pl) i nadal jesteś ograniczony przepustowością USB 2.0. W takim przypadku moim zdaniem już lepiej zainwestować w kontroler USB 3.0 na PCI-E z portami wewnętrznymi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą płytę główną w starym komputerze, ja aktualizowłem bios poprzez ezflash. Wystarczy zgrać na pendriwa nowy bios, zrestartowac kompa i wejść do biosu powinna być taka opcja/zakładka ezflash odpalasz to i aktualizujesz nie ma z tym dużo roboty ,poczytaj w necie o ezflash

Wszystkie wersje biosu masz na stronie producenta płyty czyli asusa wystarczy poszukać ;) wysłał bym ci link ale z telefonu pisze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz link do listy

http://www.asus.com/supportonly/M2N-SLI%20Deluxe/HelpDesk_Download/