Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Yoshirou

Problem - brak obrazu po wlaczeniu

Polecane posty

Witam. Mam pewien problem : otóż po włączeniu komputera, w momencie , w którym powinien włączyć się ekran ładowania windowsa i pulpitu, pojawia się czarny obraz. Wcześniejszy bios jest widoczny normalnie. Problem zaczął się po włączeniu gry SW TOR, gdzie nagle obraz się mocno zniekształcił.Dodam, że tryb awaryjny działa , więc chyba nie jest to wina karty graficznej.Raz pojawił się też bluescreen. Config raczej trudno mi będzie podać, bo jestem raczej laikiem, ale może znaję jakieś stare pudła. Prosiłbym o pomoc, jeśli tylko macie sugestie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj screen z programu BlueScreenView. Jeśli BSoD dotyczył karty graficznej, to niewykluczone że nastąpiła jej awaria.

Co do specyfikacji, to procesor, płytę główną, pamięci i kartę graficzną sprawdzisz programem CPU-Z. Przyda się jeszcze marka, model i moc zasilacza - można to sprawdzić zdejmując boczną ściankę obudowy i odczytując z niego dane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program BlueSceenView jakimś cudem nie wykrywa żadnych plików, tak jakby nigdy BS'a nie było.

Specyfikacja to :

AMD Phenom II X2 555 Processor

ASUS M4A88TD-V EVO/USB3

12 GB Ram'u, 2x2 Kingston i 2x4 Goodram

OCZ StealthxStream 2 600W

W tym momencie zrozumiałem, że przyczyną całej tej sytuacji jest kata graficzna, gdyż program CPU-Z nie pokazuje jakiejkolwiek.

Dodam, że nazywa się chyba Radeon 6850 Cyclone, czy jakoś tak.

Jeżeli jest to rzeczywiście karta graficzna, to czy móglibyście przy okazji polecić jakąś dobrą i tanią kartę pod tą konfigurację? ( W przyszłości chciałbym też wymienić procesor na jakiegoś dobrego i5) Potrzebowałbym ją głównie do grania, a jeśli dawałaby radę przy jakichś nowych grach, to byłbym zachwycony.

Proszę o odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach