DanielN7 Napisano Marzec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 3, 2014 Witajcie! Kupiłem komputer w morele.net miesiąc temu. Niedawno zaczęły się pojawiać blue screeny. Czy ich gwarancja obejmuje tego typu problemy? Czy mogę im odesłać/zawieźć do punktu ten sprzęt, a oni, np sprawdzą przyczynę blue screenów i wymienią co trzeba w ramach gwarancji ? Albo jeśli chciałbym reklamować u nich pojedynczą część? Proszę, pomóżcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoNamePL Napisano Marzec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 3, 2014 Jaki problem do nich zadzwonić czy napisać maila? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DanielN7 Napisano Marzec 3, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 3, 2014 No też prawda, nie pomyślałem, na szybko próbuję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...