Snajpus Napisano Marzec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 2, 2014 Witam, od kilku dni męczą mnie nieprzyjemne Blue Screeny, niestety nie mam pojęcia z jakiego powodu mogą mi wyskakiwać. Dzieję się to w sytuacji, w której komputer nie ma prawa być przegrzanym ani przeciążonym -zazwyczaj podczas gdy zamykam przeglądarkę, bądź przerzucam karty. Jedynie co przychodzi mi do głowy, to ostatnio zainstalowany program Air Display, który ma z iPada robić drugi monitor (program już został usunięty).Jeżeli to ma coś pomóc to podaję specyfikację sprzętu:Grafa: GeForce GTX 660Procesor: i5-3570RAM: 8GBSystem: win7 64, professionalOto kilka informacji z dwóch ostatnich BSOD:1:Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.48 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 50 BCP1: FFFFF900C29EF7A0 BCP2: 0000000000000000 BCP3: FFFFF9600067DC51 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_12:BCCode: 50 BCP1: FFFFF900C2811770 BCP2: 0000000000000000 BCP3: FFFFF96000656D15 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1Nie ukrywam, że jestem tym faktem niezwykle poirytowany... Próbowałem podmieniać miejscami płytki RAM, przy okazji przeczyściłem cały komputer, przeskanowany wzdłuż i wszerz, sterowniki karty graficznej w tym momencie przeinstalowane na najnowsze, a stare usunięte Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoNamePL Napisano Marzec 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 2, 2014 Podaj model zasilacza + screen z CrystalDiskInfo. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajpus Napisano Marzec 2, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 2, 2014 Zasilacz to ZS SERIES 550W, a tutaj proszę screen z CDI (dodam, że komputer działa dzisiaj nieprzerwanie od 13 (poza 1 BSOD)): http://i.imgur.com/a7nlbtF.png... Wszystko wydaje się być w porządku z nim... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajpus Napisano Marzec 7, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 7, 2014 Widzę, że Pan NoNamePL wykazał się odrobiną chęci, aczkolwiek za mało, by mi pomóc. Jak to się mówi "starałem się jak nigdy, a wyszło jak zawsze". Z problemem poradziłem sobie sam, dziękuję za podjęcie próby.Temat do zamknięcia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Marzec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 7, 2014 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...