Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

The Order: 1886

Polecane posty

Po ostatnio wypuszczonym gameplayu z praktycznie samych przerywników filmowych wygląda na to, że tytuł będzie pokazem możliwości konsoli. Przynajmniej do czasu wypuszczenia kolejnego Uncharted. Interaktywne w pewnym stopniu przerywniki, QTE, ciekawy świat i być może historia. Obecnie jest to jeden z najlepiej zapowiadających się ex'ów (oprócz DriveClub na które czekam), zresztą obecnie wielkiej konkurencji w sektorze AAA, czy AAAA na konsoli Sony jeszcze nie ma. A przynajmniej nie o wszystkich tytułach wiadomo. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawi się wideo prezentujące faktyczną rozgrywkę, ale w tej kwestii trzeba będzie poczekać na E3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem ten nowy filmik i pusty śmiech mnie ogarnął. Gears of Steampunk - nowa konsola, nowa generacja, nowa grafika, wszystko inne stare, łącznie z dawno wyśmianymi elementami QTE. Rzecz jasna to tylko jeden filmik, ale zakładając że firma nie zatrudniła jako PRowca pierwszego gościa złapanego na ulicy, to należy się spodziewać, że miał on prezentować najlepsze strony produkcji. Skoro tak to gratulacje...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa generacja (...)wszystko inne stare

Czy PCty, które są sprzętowo nową generacją już od 2012 przyniosły jakąś nową jakość grania? W tej branży powiedziano już praktycznie wszystko. Do tego nie wiem dokładnie co tam jest z Gearsów. Ani dynamika poruszania, ani strzelanie nie wyglądają jak te z gry Epic. To, że to jest TPS (o czym wiadomo było od pierwszej zapowiedzi) nie świadczy o niczym.

dawno wyśmianymi elementami QTE

Wyśmianymi przez kogo dokładnie? Normalny mechanizm.

należy się spodziewać, że miał on prezentować najlepsze strony produkcji

No i tak to wyglądało. Było tego mało, bo brakowało choćby prezentacji destrukcji, ale osobiście uwielbiam shootery z "filmową" prezentacją. Jeśli ktoś do tej pory takich gier nie trawił (i widzi w każdym TPS Gearsy) to teraz nie zostanie nagle przekonany. Kwestia preferencji i oczekiwań.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam tylko nadzieję, że tych przerywników i QTE nie nawalą, jak w grach od Quantic Dream. Wolę jednak więcej gry w grze, niż filmowości. Ale, jak to się mówi - de gustibus non disputandum est. Wyrokować póki co nie ma o czym, bo na dobrą sprawę nic nowego po pierwszym trailerze nie wiadomo (bo na razie potwierdza tylko to, o czym była mowa, a o czym powyżej Lubro i Quetz wspominają). Zobaczymy, jak sprawy się potoczą. Mimo iż to moje klimaty, to wolę się nie napalać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy PCty, które są sprzętowo nową generacją już od 2012 przyniosły jakąś nową jakość grania? W tej branży powiedziano już praktycznie wszystko. Do tego nie wiem dokładnie co tam jest z Gearsów.

Piłem do przyklejania się do ścian w zasadzie. Wiem, że Gearsy tego nie zapoczątkowały, ale to one rozsławiły tę technikę.

A co do nowej jakości - eksperymentów jest masa (głównie z narracją), często średnio udanych, ale przynajmniej czynione są starania, żeby coś zmienić - więc teksty o tym, że powiedziano już wszystko uważam za niepotrzebny fatalizm. Order natomiast chwilowo pokazał się ze strony leniwej, liniowej "szczelanki" z wykorzystaniem steampunkowej atmosfery (bo w Dishonored zadziałało, więc teraz my spróbujemy) bez żadnych ambicji. Rzecz jasna tego, czy rzeczywiście tej ambicji nie ma, nie sposób obecnie stwierdzić, więc nie wyrokuję, a jedynie podsumowuję kiepski - moim zdaniem - materiał reklamowy.

Wyśmianymi przez kogo dokładnie? Normalny mechanizm.

Przez wielu, jeśli używany w nadmiarze (patrz: Tomb Raider).

Jeśli ktoś do tej pory takich gier nie trawił (i widzi w każdym TPS Gearsy) to teraz nie zostanie nagle przekonany.

Ja trawię, takiego Tomb Raidera przeszedłem z radością, bo mimo że w gruncie rzeczy była to liniowa i dość standardowa przygoda na raz, to widać było próby wprowadzenia świeżych elementów. I właśnie dlatego, że trawię i lubię, w Order na razie nie widzę niczego ciekawego. Ale ponownie - jak napisał Stillborn - co będzie, to się jeszcze okaże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie śmieszy jedno - gra jeszcze nie wyszła, a w sieci hejt na nią większy niż na kolejną część taśmowo produkowanych Call of Duty. Ale oczywiście wszyscy "mądrzy" internauci już silą się na oryginalność i "niemainstreamowość". W jaki sposób? Wyśmiewając grę, zobaczywszy dopiero urywki gameplay'u. Tak, przed CoD: Ghosts takich opinii na pewno nie było. A przed Battlefieldem 4 to już na pewno, bo bardzo słabą grę twórcy maskowali dobrą grafiką i multi skopiowanym z poprzedniej części. Ale to już oddzielny temat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teksty o tym, że powiedziano już wszystko uważam za niepotrzebny fatalizm

Z tego względu dodałem "praktycznie" przed "wszystko". Od czasu do czasu trafi się muzyczne strzelanie w Chroma, ale to są wyjątki i o gatunkowe rewolucje jest z roku na rok coraz trudniej.

ze strony leniwej, liniowej "szczelanki" (...) mimo że w gruncie rzeczy była to liniowa i dość standardowa przygoda na raz

Nie bardzo rozumiem czemu "liniowość" stawiasz od razu jako wadę. Równie dobrze przez samą przynależność gatunkową czy styl graficzny można grę skreślić. To nie jest wada. Nadmierna liniowość w skrajnych przypadkach może być sporym grzechem, ale to odnosi się do każdej skrajności (puste otwarte światy na przykład). W liniowej formie też można przekazać bogatą rozgrywkę. The Last of Us to też głównie korytarze w zamkniętych pomieszczeniach, ale ma zarówno eksplorację, jak i możliwość prowadzenia walki na różne sposoby (lub unikania walki w ogóle). Tutaj pokazano jeden korytarz i jedną walkę z dwoma momentami do wciśnięcia Triangle18x18.png. Nie znaczy to, że cała gra będzie się rozgrywać w tym jednym korytarzy, a walka będzie się ograniczać do wciskania jednego przycisku.

bo w Dishonored zadziałało, więc teraz my spróbujemy

Steampunk! = steampunk

Do tego setting wybrano jeszcze przed 2010. Na długo przed zapowiedzią Dishonored.

w sieci hejt na nią większy niż na kolejną część taśmowo produkowanych Call of Duty.

Pewna doza cynizmu i nieufności jest potrzebna za każdym razem. Wywracam oczami na posty określające Order jako "kolejny film na Playstation" i nie bardzo zgadzam się z ocenianiem produkcji przez pryzmat 16 sekund rozgrywki, ale przecież każdy może pisać co chce.

Tak, przed CoD: Ghosts takich opinii na pewno nie było.

Dog, dog, dog, fish AI, dog, dog, dog, oscar winning writer, dog, dog. ; )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu do czasu trafi się muzyczne strzelanie w Chroma, ale to są wyjątki i o gatunkowe rewolucje jest z roku na rok coraz trudniej.

Z tym się trochę zgodzę - trudniej jest się z nimi przebić, ale pomysłów jest sporo.

Nie bardzo rozumiem czemu "liniowość" stawiasz od razu jako wadę. Równie dobrze przez samą przynależność gatunkową czy styl graficzny można grę skreślić. To nie jest wada.

Tu również masz rację, raczej niepotrzebny skrót myślowy z mojej strony.

Tutaj pokazano jeden korytarz i jedną walkę z dwoma momentami do wciśnięcia Triangle18x18.png. Nie znaczy to, że cała gra będzie się rozgrywać w tym jednym korytarzy, a walka będzie się ograniczać do wciskania jednego przycisku.

Dlatego oceniam to, co pokazano do tej pory. Jeśli ma tam być coś więcej, to chętnie o tym usłyszę, ale z drugiej strony - dlaczego mieliby o tym milczeć?

Do tego setting wybrano jeszcze przed 2010. Na długo przed zapowiedzią Dishonored.

Może wybrano, może nie. Powiedz mi, że nie widzisz "drobnych" podobieństw.

Ponowię swoją myśl - oceniam tylko materiał, gra może mieć świetny gameplay i technicznie być zabójcza, ale zgadzam się też z tym, co napisał niedawno Adrian Chmielarz na swoim Twitterze, że patrząc na to żałował, że za nową technologią nie idą nowe pomysły.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego mieliby o tym milczeć?

Gra prawdopodobnie jest jeszcze niegotowa, żeby ją w ten sposób pokazać. Sklejenie działającego dema przedstawiającego dłuższy fragment rozgrywki jest czasochłonne i pochłania zasoby. Nawet ten krótki fragment sprzed paru dni był niegotowy co było widać przez okazjonalne spadki płynności i brak filtrowania tekstur. Wolę jednak poczekać na faktyczny gameplay na prawdziwym sprzęcie zamiast dostawać pieczone przez inne zespoły na boku dema, które nie mają nic wspólnego z tym jak gra będzie wyglądać w przyszłości (@Ubisoft czy Gearbox z tym całym fiaskiem z Colonial Marines).

Powiedz mi, że nie widzisz "drobnych" podobieństw.

Tylko, że te podobieństwa pozwalają ledwo na zakwalifikowanie obu gier do szeroko pojętego steampunku. W Dishonored nie było wilkołaków, a w The Order jak na razie nie widziałem spuszczania tłuszczu z wielorybów. No i Sir Galahad nie śmiga korytarzami korzystając z mignięcia. ; )

Adrian Chmielarz

Kocham Chmielarza, bo kocha gry jak mało który dev, ale Painkiller czy Bulletstorm też jakoś nie szokowały nowymi pomysłami. O Ethanie Carterze też wiadomo tylko tyle, że powstaje i będzie ładny. He should "show some fucking gameplay".

Tak w ogóle to ja nawet nie wiem jakie "nowe pomysły" mogłyby zostać wprowadzone właśnie dzięki sprzętowi. Jak Ready at Dawn pokazywali mediom w zeszłym roku soft body physics, gięcie metalu w realtime i masę innych nowinek, które chcą wykorzystać do destrukcji i projektowania lokacji to się zaczęły krzyki, że zamiast na grze skupiają się na technologii. Nie wygrasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>

Tak, żeby trochę temat rozruszać i go lekko odkopać daję wam linkacza do ostatniej zajawki jeżeli ktoś go jeszcze nie widział albo do tej pory gra go specjalnie nie interesowała :P Jakie jest moje zdanie? Graficznie wygląda imo naprawdę świetnie, setting dalej wydaje się interesujący choć akurat tutaj pokazali kawałek walki z raczej standardowym wrogiem... a w kwestii gameplaya wolę poczekać na kolejne zajawki, bo na pewno nie chcę od razu wyskakiwać z oskarżeniami, że to kolejny cover shooter a'la Gears of War ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda świetnie jak każdy poprawiony filmik marketingowy, że pozwolę sobie na tę uszczypliwość w stronę devów i ich Departamentu PR ;-). Co się zaś tyczy rozgrywki - to już drugi gameplay i nadal nie pokazano nic innego jak: "osłona/wychylenie/spust/sprint", więc nie zakładałbym się, że czymś nas zaskoczą ;-).

Z zupełnie innej beczki, szarobura oprawa jest po prostu... szarobura. W moje poczucie estetyki to nie trafia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co się zaczęło, bo nie zbytnio rozumiem, co masz na myśli :trollface: ?

Co do samej gry, to zapowiada się na dobrego "shootera" w perspektywie trzeciej osoby, z bardzo dobrą grafiką w "rozdziałce" 1080p, choć okupione to będzie 30-ma klatkami na sekundę. Czy się ekscytuję? Średnio. Czy grę kupię? Na pewno.

Ciekawe, czy będą jakieś elementy RPG, typu levele, drzewka umiejętności i tym podobne? "Znajdźki" muszą być.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie wcześniejszych materiałów z gameplayem.

O ile sama gra obchodzi mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg, o tyle moją uwagę przykuły hasła o "filmowości" i "skupieniu się na fabule". Mianowicie odniosłam wrażenie, że twórcy pchnęli pół budżetu w grafikę, kolejne pół w fabułę, a na gameplay - było nie było PODSTAWĘ CHOLERNEJ GRY - wydali jakieś zaskórniaki. Jeśli twórcy chcą robić film, to niech idą robić film, a nie kolejną "szczelankę", która zasłynie głównie tym, że była "next-gen exclusive".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Direct feed screeny vs screeny robione z materiałów z YT. Do tego różnica warunków w jakich robione screeny, strojów (bojowe vs galowe) i jeszcze łapane w najgorszych możliwych momentach, żeby były jak najbardziej rozmyte. #downgrade

Btw. te 2 screeny z całą grupą przenoszącą rannego to raczej upgrade biorąc pod uwagę AA, cienie i AF na teksturach. ;p Jedyne o co tam się czepiano to "hurr stroje mają mniej detali". Tyle, że te mocno zdobione stroje z pierwszego trailera i pierwszego gameplaya dalej w grze są.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat trochę umarł, a do premiery coraz bliżej. W nowym trailerze (

) mamy sporo akcji i dużo cut-scenek (hurr, same cutscenki #strugglinggaming2014). I trochę spoilerów. Moim zdaniem wciąż zapowiada się to na dobrą grę, i nawet jeśli ludzie widzący wszędzie Gears of War będą mieli rację, to dostaniemy dobrego cover shootera w ciekawym settingu.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widząc ten trailer zastanawiam się tylko kiedy zostanie ogłoszone, że gra zostanie w EU ocenzurowana. Sony lubi chronić Europejczyków przed zbytnią brutalnością (Beyond, TLoU).

dostaniemy dobrego cover shootera

To akurat potwierdzają praktycznie wszystkie preview, nawet te negatywne. Po gameplayu z Agamemnona czepiano się głównie sekcji skradanej, w której wykrycie oznaczało porażkę. Doszło stałe narzekanie na QTE i filmową prezentację. Nowym elementem jest za to seksizm ze względu na ten fragment. "Patriarchy".

EDIT: Czy ten blog jest dziełem twórców czy to fanowska robota? Oficjalny twitterowy profil TO1886 podał ten adres. RaD bawi się również w swoje BCO News, ale to może być tylko i wyłącznie japońskim marketingiem gry. Uwielbiam ARGi. Dzisiejsze przedpołudnie spędziłem na przeglądaniu tego stuffu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, ja nie miałem cenzury w TLoU. Na marginesie:

W tym filmiku jednemu rebeliantowi zostaje urwana głowa, ale YT nie spytał mnie, ile mam lat. Ale gdyby pokazali pół cycka, dostałbym bramkę i musiał się zalogować ;)

@blog - tumblr, nice touch. Ale domena kupiona przez proxy, fani nie zadawali by sobie tyle trudu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że ta gra mnie ni ziębi, ni grzeje. Jak tylko zobaczyłem GP, że w sumie "idź z punkt a do b i zobacz kolejny filmik", to olałem ją całkowicie, nieważne jak piękna będzie. Wracam do Syndicate Wars, przynajmniej nikt mi tam wolności nie odbiera (a to, że ja komuś.... druga sprawa xD).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Hurr The Order to tylko strzelanie w korytarzach w przerwach na ciągłe QTE".

Taipei Game Show.

Ogólnie to obecność takich sekwencji była czymś pewnym. W tych wszystkich cinematic action-adventure tempo prowadzenia gry to bardzo ważna rzecz i między kolejnymi poziomami akcji będą momenty na wyciszenia. Do tej pory ekspertami w takich zagrywkach byli Naughty Dog. Wioska w Tybecie w U2, pustynia w U3 i uniwersytet w TLoU to perfekcja biorąc pod uwagę momenty, po których następowały. Liczę na coś takiego w TO.

The Order to druga gra, w tym roku, która mnie jara (pierwsza to MH4G tydzień wcześniej <3) i pomimo tego, że nagle się nienawidzi mięsistego strzelania i nienagannej prezentacji to sam dalej te rzeczy lubię.

Also lubię wyłącznie singlowe gry na kilkanaście godzin, bo mogę ją kupić i 2 dni potem sprzedać odzyskując pieniądze. Win.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PlayStation Polska opublikowało zwiastun The Order: 1886, w którym możemy usłyszeć polski dubbing:

.

Widać, że wydawca bardzo poważnie podchodzi do naszego rynku i zakłada, że premiera będzie na tyle udana, że warto zainwestować w aktorów.

Czyżbym słyszał Tyraela z Diablo III :trollface: ?

Oj, kusi mnie ta gierka...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...