Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Titanfall

Polecane posty

lol@zero hajpu

Ktoś został zaproszony do bety? Sprawdzałem parę razy maila, ale dalej nada. Chętnie bym sprawdził pomimo tego, że średnio się grą jaram i w marcu będzie kilka bardziej interesujących imo gier.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Foshek

Słyszałem narzekania na mięso armatnie kierowane przez AI. Da się to jakoś wyłączyć czy w każdym trybie jest AI?

@Alpharadious

PS2 Oceny użytkowników w okolicach 3.0

Podejrzewam, że jeśli ktoś będzie obniżał ocenę, to będą to mocno sfrustrowani fani Playstation, którzy nie mają innych platform i nie będą mieli okazji w to zagrać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro

keye są rozsyłane przez kilka dni, do 17 lutego. LINK Co do tego AI, nie mam pojęcia. Osobiście nie zauważyłem go na serwerze. W wyszukiwarce wybierasz tylko tryb i przydziela cię do jakiegoś serwera, nie masz możliwości wyboru żadnych ustawień. Pograłem jednak zbyt krótko by coś wiedzieć. Sprawdzę dokładnie po południu.

@Alpharadious

Po co się wypowiadasz jeśli nie grałeś? Ta gra ma więcej wspólnego z Quakem czy UT niż z CoDem. Ciekawe też stwierdzenie, że to najgorsza firma świata, skoro to jest jej pierwsza gra ale jak widać niektórzy nawet hejcić nie umieją...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Foshek Hejt? Gdzie? Raczej wyraz obaw (EA cringe). Przecież napisałem, że gra zapowiada się ok. Muszę zagrać, żeby stwierdzić to co gołym okiem jest widoczne i co zresztą potwierdził Zdenio, że gra podobna jest trochę do serii Cod?

@Zdenio Czytaj wyżej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jeden zarzut związany z minionami - czasem trzeba się zastanawiać, czy to przypadkiem nie jest gracz. Nie wiem tylko, czy to dobrze, czy źle... Niby trzeba być bardziej spostrzegawczym, ale z drugiej strony, może frustrować.

Przed chwilą ścigałem jednego kolesia po całym budynku z punktem kontrolnym, w pewnym momencie zatrzymał się, przykucnął obok minionów. Ja z rozpędu zabiłem właśnie bota, bo byłem pewien, że to gracz (chociaż różnią się wyglądem, to ważne). A wrogi Pilot oczywiście mnie zlikwidował :P

Aha, projekt map miodzio. Każdy budynek/struktura ma tyle wejść i wyjść, dziury w dachach itp. Trzeba mieć oczy dookoła głowy, wróg może wejść dosłownie z każdej strony.

@Alpha - To są goście, którzy stworzyli najlepsze odsłony CoD-a. To naprawdę nie jest złe, że model strzelania nieco przypomina MW2 oO

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Dżizas, a czy ja napisałem, że to źle? Dobrze, bo np. taki BO jest dla mnie spoko, pomimo wielkiej fali hejtu (gracze się już przyzwyczaili do gnojenia kolejnych odsłon CoDa). Po prostu ni cholera nie ufam EA i nie mam zamiaru spuścić z tonu wobec nich ani o jotę. To że za grą stoi jakieś tam studio, nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Za SimCity też stało dobre studio, a jak się skończyło wszyscy wiedzą (dygresja).

EA to taki straszny moloch. Czasami wszystko zapowiada się ok, a tu nagle coś im odbija, wciskają wielki guzior z napisem "Make moooaar monies" i wszystko szlag trafia.

Dlatego wstrzymam się z myślą o zakupie Titanfalla, gdzieś tak do 6 miesięcy po jego premierze tongue_prosty.gif.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra sprawia masę frajdy, te skakanie po ścianach i double jump (double jump w dzisiejszych czasach!!!) to jest strzał w dziesiątkę, Tytani nie są przegięci, więc jest ok. Z początku myślałem, że to taki CoD z mechami, teraz bym powiedział, ze to raczej UT z mechami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapy są średnie, większe niż w CoD-ach. O klaustrofobii naprawdę trudno mówić, skoro w każdym miejscu możesz podskoczyć, zrobić double jump, odbić się od czegoś i przenieść w inne miejsce.

W becie mapki są tylko dwie. Angel City jest świetne, bo teren miejski to cudowne miejsce dla fanów parkouru. Druga mapa to więcej otwartego terenu, także przy większej liczbie Tytanów nie ma takiego tłoku, jaki czasem tworzy się na ulicach Angel City. Ważne, że wszystko jest zaprojektowane z myślą o systemie poruszania się, zawsze jest gdzie wskoczyć, odbić się od czegoś itp. Warto dodać, że wallrun resetuje nasz double jump więc można spore odległości pokonywać w powietrzu, jak się człowiek podszkoli.

Tryby są normalne - TDM, Dominacja i Last Titan Standing. Mam nadzieję, że w finalnej wersji znajdzie się co najmniej dwa razy tyle trybów. Co najmniej 10 map też by się przydało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się jeszcze załapać na BETE ? gra wygląda ciekawie (widziałem tylko gameplay na YouTube).

PS> znowu ten Origin? Aż się boję kupić Battlefield4 i grać za pomocą usługi Origin. Z FIFA13 t masakra jakaś, albo nie łączy albo wywala albo co chwila aktualizuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toż to jest piękne! Projekty map przypominają mi trochę te z Crysisa 2 i 3 (mnóstwo półek i miejsc do popisania się zdolnościami akrobatycznymi), b. dobry IMO model strzelania (tak, jestem weteranem MW1/MW2) i TYTANY. Cały czas coś się dzieje, w końcu (dla mnie) powiew świeżości w multikach! Miniony (tak się zwo owe boty) są całkiem zabawne, przebiegłem obok małej ich grupki i nawet do mnie nie strzeliły :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pograniu chwilę w betę stwierdzam, że jest dobrze i Titanfall ma potencjał, które jeśli EA zniszczy swoim modelem z DLC i kontami premium, to nie daruję.

Model strzelania jest naprawdę świetny, można wyczuć broń, przypomina trochę CoD, ale moim zdaniem lepsze niż w tym plugastwie Acti. Największym plusem jest tutaj dynamika - skakanie, bieganie po ścianach, ciągle coś się dzieje.

Trochę zawiodłem się na grafice. Jest ładna, ale po zapowiedziach oczekiwałem czegoś znacznie lepszego. Jak zwykle nie powinienem kierować się zapowiedziami.

Najgorzej jednak wypadły dla mnie te tytułowe Titany. Dla mnie są one jakieś takie... nudne. Mam do wyboru szybkiego, zwinnego ludzika albo duże, nieporadne "coś", co nie umie nawet podskoczyć (chyba, że to ja nie umiem ^^). Na szczęście nie jest się zmuszanym do grania tymi tytanami, więc zawsze spokojnie latam swoim żołnierzem i gram po swojemu.

Po tej becie nawet bym chętnie złożył preorder na Titanfalla, ale... EA. Gdybym miał pewność, że po premierze grało się będzie tak dobrze jak teraz, to bym nie czekał i kupował. Ale kiedy pierwszą rzeczą, jaką widzę po dwukrotnym kliknięciu ikony gry, jest logo EA, to już wiem, że trzeba się wstrzymać z zakupami do kilku miesięcy po premierze. Jeżeli do tego czasu EA nie zdąży zniszczyć produkcji, to wchodzę w to.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też ciekawi ile umiejętności Tytanów otrzymamy w pełnej wersji - czy więcej, niż tylko te dwie (tarcza lub zasłona dymna)? Mam nadzieję.

@Xardas - Ja złapałem się na tym, że najczęściej ustawiam robocika na Follow, a sam hulam po ścianach i dachach :P Nawet nieźle sobie radzi sam, czasem wpadnie frag przypadkowy, a też fajnie przyciąga uwagę innych Tytanów.

No i też ciekawy system Burn Cards - "perków" aktywowanych jednorazowo. Karty są nagrodami, które zdobywamy, wybieramy sobie max 3 i możemy aktywować w grze, jeżeli to zrobimy, karta znika (ale później można ją zdobyć znowu, losowo są przydzielane chyba). Miałem jedną, która zmieniła mi antytytanową broń na fajną wyrzutnię granatów. Inna przyspieszała jednorazowo recharge tarcz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera... Ma ktoś jakiś kluczyk do bety na PC? Strasznie chciałem zagrać w betę, a jako że po failu BF4 przy starcie postanowiłem że nic nie będę preorderował... Anybody? Obiecuję, że jak będę miał kiedyś jakieś kody do oddania, to odwdzięczę się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę więcej i kompletnie się wkręciłem w rozgrywkę, nawet granie Titanem nie było mi straszne. Dlatego trzeba napisać o większej ilości wad, bo zalet jest za dużo, żeby mi się chciało pisać.

Mała ilość graczy i boty... Przyznaję, rozwiązanie może na konsoli jest fajne, bo PC-Master-Race i takie tam, ale taka gra z botami? Świętokradztwo! Już nie mówię o kolosach jak 32x32 z Battlefielda, ale 16x16 raczej by się sprawdziło (jak się podliczy i graczy i boty to mniej więcej tyle wychodzi). Te boty byłyby nawet w porządku, ale są tak głupie, że to aż trudno sobie wyobrazić. Gry sprzed dekady miały lepsze AI... Po pierwsze AI nie potrafi nawet właściwie zaatakować gracza. Większość rozgrywki to bot versus bot i gracz przychodzi, żeby zdobyć XP. Jeżeli już wielmożny bot postanowi zaatakować coś z większym poziomem inteligencji niż kapeć, to nawet nie potrafi TRAFIĆ, a to przecież cholerna sztuczna inteligencja, która trafia w sytuacjach, w których normalny człowiek by nie trafił! Była jedna gra, w której AI było naprawdę bardzo dobrze zaprojektowane - Max Payne 3. Tam przeciwnicy naprawdę zachowywali się inteligentnie, mieli nawet TAKTYKĘ (jak chociażby flankowanie). Jeżeli już chcieli dodać do Titanfalla AI, to mogli to chociaż zaprojektować na naprawdę wysokim poziomie, a tak to po prostu mięso armatnie, które na dobrą sprawę można ominąć, bo bot nie jest w stanie zabić.

Pistolet, który namierza gracza to kpina. Nie chodzi mi o to, że jest zbyt mocny, bo w tym czasie, co on namierza, to dobry gracz już i tak by zdążył zabić. No sama idea takiego pistoletu to żart. W realnym świecie taka broń to cud techniki dla żołnierza, ale w grze komputerowej... trochę psuje przyjemność z rozgrywki. To jak granie w Guitar Hero z jedną struną. Przykre rozwiązanie.

Na koniec takie małe coś, o czym wspominam, choć i tak pewnie będzie z tym dobrze. Mniejsza z tym. Liczę na to, że po premierze będzie dużo więcej uzbrojenia i wyposażenia dla ludzi oraz Titanów. Ja wiem, że w sumie najważniejszy jest rodzaj broni, a różne kształty i staty to takie pierdółki, ale jednak fajnie jest mieć duży wybór. Już pal licho uzbrojenie, ale umiejętności naprawdę przyda się więcej. Ale to i tak pewnie zostanie poprawione.

Ostatecznie żałuję, że zagrałem w betę. Bo teraz wiem, że jest to piekielnie dobra gra, ale wiem też, że wydaje to EA, więc muszę walczyć ze sobą, żeby tego nie zamówić przed premierą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...