Mevelex Napisano Luty 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2014 Witam. Mam problem z uruchamianiem gier w DirectX11. Mianowicie jak uruchomię jakąś grę w tym ustawieniu, to ekran jest jakiś zapaskowany (Metro 2033) lub wyraźnie zaznaczają się pixele (Deus Ex:Bunt Ludzkości). Ktoś może się domyślać w czym tkwi problem? Karta graficzna jaką posiadam to MSI GEFORCE 650Ti BOOST 1GB. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] 47 Napisano Luty 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2014 Widocznie karta jest za słaba, żeby poprawnie wyświetlić te gry w DX11. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2014 Nawet jeśli jest za słaba, to nie powinna wyświetlać tego typu rzeczy.Próbowałeś aktualizować sterowniki? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mevelex Napisano Luty 9, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2014 Jakiś czas temu instalowałem nowe. Jak wyszły kolejne to je zainstaluję i napiszę czy pomogło.EDITZainstalowałem nowe sterowniki. Problem występuje nadal. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2014 Ok, w takim razie wykonaj test GPU:3D oraz GPU:Memtest w programie OCCT na domyślnych ustawieniach i wrzuć na forum wygenerowane wykresy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mevelex Napisano Luty 9, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2014 GPU:Memtest <- Czegoś takiego nawet nie ma w tym programie. A ten GPU:3D mam na godzinę zostawić? Bo przerwałem i wyskoczył mi folder z 20 wykresami Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2014 Tak, masz zostawić na godzinę. Dodatkowo ustaw opcję Error Check.Z GPU:Memtest racja, zapomniałem, że wywalili ten test. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mevelex Napisano Luty 11, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2014 Dodałem chyba wszystkie wykresy jakie się wygenerowały. O dziwo samo się nie zatrzymało po godzinie. A i to kółko się nie kręciło tak jak wcześniej, tylko nieruchome było. Nie wiem czy to ma znaczenie, czy nie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 13, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2014 Hm, brakuje wykresów z temperaturą GPU. To trochę utrudnia. Sprawdź w programach HWMonitor oraz GPU-Z, czy one pokazują temperaturę karty graficznej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ownyy Napisano Luty 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2014 Nie wiem czy nie powinna wyświetlać, u mnie kiedy odpaliłem Metro 2033 na Dx11 była ta sama sytuacja z pionowymi paskami, zmieniłem na 10 i jest ok.Lepiej grać na full hd z physx przy dx10 niż na średnich z dx11 imo... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 14, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2014 GeForce 650Ti zgodnie ze specyfikacją wspiera DirectX 11. Jeśli nie potrafi tego zrobić. a producent się tym chwali, to można oddać produkt jako niezgodny z umową. Jednakże tak nie jest. Metro 2033 w trybie DirectX 11 jest jedną z gier, które bardzo często wykorzystuje się w testach kart graficznych i nie widziałem, żeby któryś z testerów narzekał na tego typu zjawiska. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mevelex Napisano Luty 28, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 28, 2014 Temat do zamknięcia, bo problem rozwiązany. Przy Metrze 2033 wystarczyło zmienić rozdzielczość z 1366x768 na 1360x768, a w Deus Ex zmienić rodzaj filtrowania Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikaelDorren Napisano Luty 28, 2014 Zgłoś Share Napisano Luty 28, 2014 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...