Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

Evolve

Polecane posty

no i to gra od twórców L4D, które zacną grą było.

Ta część plotek i pierwszych informacji zabiła moje zainteresowanie.

...nagle asymetryczny multiplayer!

Get hype! Brzmi to nawet w miarę świeżo (czyt. nikt jeszcze w ten sposób nie zlepił do kupy ogranych schematów z innych gier). Cztery różne postacie, rosnący potwór (różne rodzaje ponoć), jakiś moduł dla singli i jeszcze boty, trashmoby, które z jednej strony stanowią zagrożenie, a z drugiej strony ich zabijanie daje pewne profity. Do tego CryEngine i 2K, który jest w sumie fajnym pubem. Na końcu właśnie ten asymetryczny multi. Jakiś czas tego nie było w dobrym wykonaniu. Batman:AO poległ, a Dungeonland miało fajny pomysł, ale nie wypaliło przez kiepskie wykonanie.

Będę monitorował, choć chcę chociaż jakiś gameplay zobaczyć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się ciekawie i warto dać jej szansę. Lubię takie klimaty. Ostatnio zacząłem grać w L4D ( choć przez brak czasu nie za dużo :-)). Jeszcze jak będzie można strzelać do kosmitów. to już całkiem będzie super :-)

Teraz pozostaje czekać na dalsze informacje

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj możecie znaleźć jeszcze kilka dodatkowych - choć nie całkowicie nowych - informacji na temat gry np. bohaterów, w których przyjdzie nam się wcielić ;) Ogólny koncept rozgrywki wydaje się znajomy, ale odpowiednio zmieniony a tym samym ciekawy. Asymetryczny multi gdzie jeden gracz wciela się w takiego bardziej dopakowanego, plus zdolnego do ewolucji, Tanka to pomysł na propsie. Hajpu jakiegoś strasznego nie mam, ale nie miałbym nic przeciw większej ilości informacji, jakimś screenom albo w ogóle gameplayowi ;]

Ta część plotek i pierwszych informacji zabiła moje zainteresowanie.

Nie rozumiem...? Nie jesteś fanem Left 4 Dead? :P
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem mocno nakręcony na ten tytuł od jego ujawnienia w GI. Niby mamy tylko jakieś szczątkowe informacje, ale mi wystarcza to, by stwierdzić, że możemy mieć do czynienia z czymś trochę innym. Do tego mam zaufanie do twórców, którzy stworzyli świetnie L4D. Nie wiem czego chcieć więcej. Wprawdzie tego typu tytuły nigdy nie zatrzymują mnie na dłuższy czas przy sobie, to do tych lepszych chętnie co jakiś czas powracam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>angielskie info na stronie Game Informera

>parę przetłumaczonych newsów na stronie

W nadciągających dniach będą pojawiać się kolejne wieści na temat nowej produkcji Turtle Rock a tymczasem co już zostało zaprezentowane na temat Goliata - pierwszego pokazanego potwora - oraz trzech klas napawała mnie całkiem optymistycznie :D Przynajmniej w teorii gameplay zapowiada się ciekawie i asymetryczne starcia mogą wyjść naprawdę świetnie z tymi wszystkimi zabawkami jakie posiadają obie strony. Poza tym już dali w tekście przykład potwierdzający, że ludzie będą musieli ze sobą współpracować aby dać radę bestii. Ogółem miodzio, chcę więcej ;]

PS. Drugi zestaw linków dla tych, którzy niepewnie czują się obcując z językiem angielskim ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej zaskoczyło mnie wsadzenie TTP i FPS w jeden tytuł. Nie spotkałem się jeszcze z tytułem, który tak dobrze może wykorzystać oba tryby widoku.

Choć bardziej zainteresował mnie motyw polowania i zaszczucia. Jeszcze nie było gry, która może z myśliwego zrobić zwierzynę i odwrotnie, i to nawet parę razy w ciągu jednej rozgrywki. To musi się podobać.

Dobrym aspektem jest możliwość polowania bez urządzeń, jak w Aliens, a po prostu za pomocą samej koncentracji. Wystarczy tylko się uważnie przyglądać, szukać śladów, zwracać uwagę na otoczenie i zachowanie lokalnej fauny. To mi się podoba.

Nie mogę się doczekać odpalenia tej gry i zagrania w nią, w zgranej ekipie. Pozostaje tylko czekać i liczyć, że gra napewno wyjdzie, bez utrudnień.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się interesujące, sam dołączyłem do grona zajaranych tą grą. Martwi mnie tylko to, że jak na razie mało mówi się o zawartości gry - poczytałem sobie opisy walk plus informacje na temat trybów gry... konkretnie jednego. Czteroosobowa drużyna walczy z jedną bestią... i w zasadzie nie wiadomo czy dostaniemy coś poza tym. Widziałem gdzieś na forum posta, w którym autor pisał, że rzekomo ma być w tym jakaś kampania i szczerze powiedziawszy bardzo na to liczę bo bez tego Evolve może zamienić się w fajną ciekawostkę, a nie grę na długie zimowe wieczory. Wiadomo, że nie pozwolili im dokładniej opowiadać o wszystkich potworach i mapach, mam nadzieję, że nie tylko one, ale i jakieś inne tryby znajdują się na liście "utajnionych" :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś forma single ma być, ale możliwe, że ograniczy się to do zabawy z botami (a taka będzie możliwa na pewno). Dodatkowe tryby też na pewno będą. Nie puszcza się teraz pełnej ($60) gry mając jeden tylko tryb rozgrywki. Jeśli już to wydawcy wymuszają wsadzenie jak największej ilości zawartości i przez to rozwadnia się single, kombinuje z niedopieczoną kooperacją, upycha multi tam gdzie ich nie potrzeba, oddzielnie dostarcza się companion appki, itp. Tak samo podejrzewam, że dobór bestii będzie w miarę różnorodny.

W ogóle Evolve, wraz z Titanfallem i Destiny, pokazuje chyba nowy kierunek shooterów. Odsunięcie na bok oskryptowania, wysoka mobilność i chyba śmierć tradycyjnego trybu dla jednego gracza. Jestem zadowolony z takiego obrotu spraw, bo shootery to chyba najbardziej skostniały gatunek ostatniej dekady.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolny pomysl na gre wydaje mi sie ciekawy i w sumie nowy, 4v1 jeszcze nie bylo :) Ja po trailerze jestem zachwycony, bede na pewno sledzil informacje o tej produkcji, jesli sie okaze dobra to kupimy wraz z przyjaciolmy, poniewaz mamy zgrana ekipe 4osobowa z Payday 2 - dlatego gra mnie zaintrygowala, z powodu coopa wlasnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś jeszcze nie widział to w sieci pojawił się pierwszy, właściwy

(z czego są różne wersje - z komentarzem samych twórców albo bez przykładowo), który prezentuje Evolve w całkiem sensownym świetle ;) Do oprawy nie ma co się przyczepiać (już nawet nie pamiętam czy mówili na jakim silniku to wszystko chodzi, czy to zmodyfikowana wersja Source'a?), sama rozrywka wygląda po prostu fajnie, nawet eliminowanie thrash mobów, że już nie wspominając o dosyć epickiej batalii z Goliathem ^_^

Odsunięcie na bok oskryptowania, wysoka mobilność i chyba śmierć tradycyjnego trybu dla jednego gracza. Jestem zadowolony z takiego obrotu spraw, bo shootery to chyba najbardziej skostniały gatunek ostatniej dekady.

Pozostaje się zgodzić - jakakolwiek zmiana w tym gatunku powinna być witana z otwartymi ramionami, bo ileż można w tłuc w korytarzowe, maksymalnie oskryptowane modern military shootery :P
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ci za to. Teraz mogłem zobaczyć, z szerszej perspektywy, z czym to się je. Wkońcu nie będzie oklepanego L4D, a cos nowego. Pomysł z atakami losowych minionów jest niezły. Idealnie oddaje zachowanie mniejszych istot. Im mniejszy, tym bardziej zadziorny :) Tytuł nabędę napewno, lecz nie w dniu premiery, gdy policzą sobie za niego ponad 100 zł. Wolę poczekać na wyprzedaże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>

Co prawda materiał jest przerywany gadającymi głowami, ale i tak bez problemu można całkiem nieźle ogarnąć o co biega z czwórką właśnie zaprezentowanych łowców a także w tle rzucić okiem o co biega z tą konkretną mapą ^_^ W sumie poza masywnymi potworami, na które przyjdzie nam polować - gdzie ich liczba chyba jeszcze nie została do końca ustalona choć mogę się mylić... ale nawet jeśli to expansion packi/DLC mogą dorzucić nowych (a jestem pewien, że jakieś będą) - to ogólnie mam wrażenie i nawet bym się nie obraził jakby twórcy dali długi proces wspierania Evolve, bo możliwości na to są - mapy, potworki, a także łowcy (o ile nie zabraknie im pomysłów na design postaci oraz skilli). Poza tym jednak produkcja nadal wygląda całkiem fajnie i ładnie :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się to zapowiada, ale boję się, że skończy podobnie jak Titanfall. Na paru godzinach w miarę fajnej zabawy i szybkim zanudzeniu gracza. Twórcy muszą się wykazać, żeby gra przy chyba stosunkowo małych mapach i małej liczbie graczy na raz starczyła na trochę dłużej. Na szczęście w L4D2 miałem nabitych godzin 100, więc optymizm jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie L4D2 jeszcze nie zanudził, a ma koncepcję niezwykle prostą. Radość i chęć do gry biorą się z współpracy, a z tym nie ma problemu... Przynajmniej gdy organizator z działu "Gramy w Sieci" jest w miarę ogarnięty. np. Hodaki. Wskrzesił temat growy o L4D2 i już były dwie gry. Z Evolve nie powinno być problemu. Ewentualnie ogarniemy jakąś ekipę, chętni się znajdą zawsze.

- Kupią to?

- Kupią, tylko trzeba to sprzedać

Na takiej zasadzie to działa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile od L4D(2) wolę Killling Floora, to póki co gameplaye Evolve mnie nie zniechęcają, szczególnie, z ludźmi do grania też nie będę miał problemów bo wśród znajomych mam przynajmniej dwie osoby zainteresowane grą, które spędziły w L4D i jego sequelu ponad grubo ponad 500h, do tego mnóstwo czasu spędziliśmy razem we wspomnianym już KFie.

Pewnie się skończy na tym, że ze znajomymi kupimy zarówno KF2 jak i Evolve.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam ilość graczy, mnie ciekawi, czy wybór konkretnej klasy postaci nie będzie działał na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy. A również, jak będzie wyglądał wybór Goliatha. Sama gra zapowiada się bardzo smakowicie, sama istota bardzo dobra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ta gra bardzo interesuje ale obawiam się że szybko mnie znudzi. W sumie jest kilka klas postaci i do tego po trzy postacie w każdej klasie i mają być 3 potwory. Ale obawiam się że taka ciągła gra w polowanie może się po jakimś czasie znudzić. Jestem ciekawy czy będą jakieś inne tryby? I czy gra będzie jakoś bardziej rozwijana oprócz DLC z potworami np. nowe mapy, postacie, tryby. Czy może będą jakieś achievementy za które będą jakieś nagrody(by zwiększyć satysfakcje płynącą z gry) albo wyzwania podczas danej rozgrywki. Obawiam się też czy balans będzie dobry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda liczyłem na walki 1vs1. No ale może coś ciekawego wymyślą. Bo jeśli będzie tylko kilka trybów podobnych to gra może się szybko znudzić a ja bym chciał spędzić przy niej 100-200h. Bo tyle zazwyczaj wymagam od gry która opiera się tylko na multi że gra przyciągnie mnie czymś na dłużej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...