shakal84 Napisano Styczeń 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2014 WitamZakupiłem nie dawno w morele,net karte graficzną. W pudełku nie było żadnej karty gwarancyjnej ani paragonu nic. Jedyne co dostałem to na email fakture VAT. I teraz pytanie w razie jakiejkolwiek reklamacji wystarczy sama ta wydrukowana przeze mnie faktura ? czy może powinienem sie ubiegać o zwykły paragon ? faktura jest oczywiscie bez jakiegokolwiek włąsnoręcznego podpisu napisane tylko czcionką imię i nazwisko pana który ją wystawił to starczy w razie reklamacji ?jak napisałem w złym dziale to sorry, proszę o przeniesienie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Invar Napisano Styczeń 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2014 Faktura VAT = paragon. Na paragonie też nie masz podpisu a jakoś przyjmują na gwarancję. Faktura powinna wystarczyć.888 post Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shakal84 Napisano Styczeń 5, 2014 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2014 OK dzieki, a jak wygląda sprawa przy sprzedaży np tej karty graficznej komuś innemu, karta oczywiscie nadal miała by gwarancje. Jak kupujący ode mnie ma w razie czego reklamować sprzęt ? Skoro np na morelach możliwość wypisania formularza reklamacyjnego i zgłoszenie ma sie dopiero po zalogowaniu na własne konto ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Invar Napisano Styczeń 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2014 Do reklamacji jest potrzebny dowód zakupu jak w każdym innym sklepie oraz jak piszesz należy wypełnić wniosek reklamacyjny. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gutek90 Napisano Styczeń 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2014 Kupujący musi posiadać konto na morele.net. To, że karta jest na twoje dane morele.net nie bierze tego pod uwagę, tylko żąda dowodu zakupu wraz z datą zakupu karty graficznej. Karta objęta u nich gwarancją zostanie wymieniona/naprawiona, bądź zostaną zwrócone pieniądze za zakup. W tym przypadku nowy właściciel otrzyma pełną kwotę za kartę, jaką ty zapłaciłeś w dniu zakupu. Jeśli np. za kartę dałeś powiedzmy 1000 zł, a sprzedałeś kupującemu powiedzmy za 800 zł, to masz prawo żądać zwrotu tych 200 zł (wystarczy poczytać prawa konsumenckie i sprzedaży z drugiej ręki). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...