Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

dudur

Rozłączający się DSL

Polecane posty

Witam,

Od ponad dwóch tygodni borykam się z kłopotem rozłączającego się DSLa. Zdarza się do co ok. 15-20 minut. Na routerze zaczyna migać lampka ADSL-a, pomimo iż żaden kabel nie został ruszony, a mimo to połączenie zostało naruszone. Po 5-50 sekundach znów działa.

Najdziwniejsze w tym jest to że ten problem występuje tylko i wyłącznie gdy podłączony po ten router (Huawei HG532c) jest mój laptop (Lenovo Ideapad Z585, Windows 8, 64-bitowy, karta sieciowa Broadcome 802.11n). Gdy mój komputer nie jest podłączony, a dwa pozostałe i mój telefon normalnie używają internetu, to problem nie występuje.

Próbowałem updatować oprogramowanie Routera, ale producent nie wypuścił żadnej nowej wersji, a próba updatowania przy użyciu nieoficjalnych wersji, pomimo rozszerzenia .bin, nie udała się, a próbowałem kilku różnych wersji i źródeł. Próbowałem też instalować i odinstalowywać sterowniki karty sieciowej, co także nie pomogło. Próbowałem także resetować router do ustawień fabrycznych (brak pożądanego rezultatu), a nawet formatować swój komputer. Nic nie dało pożądanego rezultatu. Dodatkowo, próbowałem zamienić router na mój poprzedni, ale sytuacja wyglądała tak samo.

Oczywiście przez cały czas korespondowałem z internet providerem, a fakt iż mieszkam w Hiszpanii wcale nie pomaga, i zanim w ogóle zarejestrowali moją awarię, stało się to dziś, minęły ponad 2 tygodnie.

Czy ktokolwiek jest w stanie powiedzieć mi czego jeszcze mogę spróbować?

Czy to możliwe że mój komputer w jaki kolwiek sposób ingeruje w połączenie internetowe i powoduje ciągłe rozłączanie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...