losiek_bp Napisano Listopad 7, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2013 Mam problem ze swoją myszką. Zgłosiłem problem do odicjalnego serwisu Razer w Stanach w związku z tym, że w Stanach zakupiłem mysz. Zasugerowano mi kontakt z jakimś oddziałem w Polsce (nie podano konkretnego) gdyż wówczas wymiana myszy potrwa dużo krócej. W związku z tym wysłałem zgłoszenie do Madtech.pl bo znalazłem informację, że jest on oficjalnym dystrybutorem produktów Razera. W między czasie gwarancja "skończyła się" jednak w serwisie Razer zapewniono mnie, że w związku z wcześniejszym zgłoszeniem się do nich nie mam się o co martwić. Problem polega na tym, że mimo maila ponaglających wciąż nie mam żadnej odpowiedzi od Madtech. Pomyślałem, że może Madtech już się produktami Razera nie zajmuje. Jednakże nie znalazłem żadnych innych firm, które mogłyby dokonać wymiany gwarancyjnej. Czy istnieje coś takiego jak oficjalny serwis Razer? Gdzie w tych kwestiach powinienem się kontaktować? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janosik87 Napisano Listopad 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2013 Hej udało Ci się coś ustalić w sprawie serwisu Razera? Moja Mamba też padła i nie wiem gdzie mam ją wysłać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iSoyer Napisano Listopad 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 26, 2013 Panowie, nigdzie nie wysyłać. Oddajecie myszki tam gdzie kupiliście i sklep je wysyła do serwisu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...