Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

rekinowaty

Komputer się zawiesza podczas grania.

Polecane posty

Witam, jestem nowy na forum i nie jestem jakimś dobrym informatykiem, ale co nie co wiem o komputerach. Mam problem: gry gram w jakieś gry to po około 20-30 min komputer się wiesza, ale myszka nadal działa, słyszę wtedy, że wiatraczki przestają tak szybko działać i komputer działa cieszej, jednak jedyne co wtedy mogę zrobić to restar kompa. Proszę o pomoc.

Specyfikacja:

Grafa:Nvidia geforce GTX 550 Ti

Procek: AMD Athlon II X4 631 Quad-core

Pamięc: DDR-3 8gb goodram

Obudowa: Tracer TRO-753 INSPIRE 4life450W Premium

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinna być temperatura mostka - na płycie głównej jest radiator, sprawdź go organoleptycznie. To może być sprawca zamieszania, przydałoby się go schłodzić. Pokaż jeszcze resztę temperatur i powiedz, jak masz ułożone wentylatory w obudowie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - posprzątaj, bo jest tam sporo kurzu, a to nie służy elektronice.

Po drugie - pomacałeś radiator procesora, czy mostka? Hint - mostek to ten z napisem GIGABYTE w lewym dolnym rogu. Na Twoim zdjęciu go nie widać, schował się za GeForcem.

Jest on niestety tak niefortunnie ułożony, że grzeje się od karty graficznej. Warto byłoby dodać jakiś wentylator z przodu, który będzie wciągał chłodne powietrze, tylny ma wypychać gorące. Czyszczenie i ten ewentualny wentylatorek z przodu powinny załatwić sprawę, jeśli nie, to trzeba będzie zabawić się w inżyniera i jakoś schłodzić ten nieszczęsny układ.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdź, co pokazuje BIOS i program firmowy EasyTune, niekoniecznie musi być to temperatura czegokolwiek.

2. Otwórz obudowę i - jeśli masz - podstaw wentylator pokojowy, potem pograj i sprawdź, czy coś się zmieniło.

3. Nie zaszkodzi wyczyścić kompa.

Link do komentarza