Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KeyserSoze

Zamówiony komputer jest uszkodzony ? (HELP)

Polecane posty

Niedawno z Waszą pomocą zamówiłem nowy komputer - http://forum.cdactio...ic=234101&st=20

Dzisiaj przyszedł kurierem i jak go zacząłem rozpakowywać, odkryłem, że coś się tłucze. Okazało się, że to chłodzenie procesora - luzem sobie latało w obudowie (!). No po prostu szok, nie wiem co z tym zrobić. Zamieszczam zdjęcia:

http://img30.imagesh...0/9803/g0gf.jpg

http://img689.images...9/3746/3v81.jpg

Na drugim zdjęciu widać, że część tych "ząbków" czy jak to nazwać, jest wykrzywiona. Nie znam się na tym zupełnie i nie wiem co powinienem zrobić - nie przejmować się i samemu to zamontować (nie mam pewności czy zrobię to we właściwy sposób), czy reklamować. Nie wiadomo nawet, czy ten wiatrak czegoś nie uszkodził, jak się tak panoszył... Proszę o pilną pomoc...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpadło w trakcie transportu - zdarza się. Na pewno nie jest to winą sklepu.

To że finy radiatora są wykrzywione w niczym nie przeszkadza, aczkolwiek to tez raczej świadczy, że uderzył z dużą siłą w coś innego (no chyba, że taki był od nowości, co też się zdarza). W każdym razie najprościej kupić pastę termoprzewodzącą, jeszcze raz zamontować chłodzenie i zobaczyć, czy wszystko działa. Jak nie, to wtedy bawiłbym się w reklamacje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś w sklepie źle zamontował chłodzenie (nie wiem, może nie docisnął wystarczająco dobrze kołków), to jednak może to być wina sklepu. Ale zrobiłbym tak jak yojo pisze - kupił pastę, przesmarował i założył chłodzenie. Jak wszystko będzie działać to nie ma się co przejmować, jak nie - pisz do sklepu. Niemniej raczej w miarę szybko bym to zrobił, bo w razie awarii lepiej nie zwlekać z reklamacją.